English

فصل دوم «محفل» بزرگ‌ترین پروژه قرآنی تلویزیون آغاز شد

برنامه «محفل» پدیده تلویزیونی است که فصل اول آن در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ از شبکه سوم سیما پخش شد و امسال نیز در ایام ماه مبارک و عید نوروز میهمان خانه‌های مردم می‌شود.

فصل دوم «محفل» بزرگ‌ترین پروژه قرآنی تلویزیون آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج

، حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسمیان، رضوان درویش و حسنین حلو کارشناسان ایرانی و بین‌المللی فصل دوم برنامه «محفل» هستند.

برنامه «محفل» پدیده تلویزیونی است که فصل اول آن در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ از شبکه سوم سیما پخش شد. برنامه‌ای با محوریت قرآن که توانست به سرعت جای خود را در قلب مخاطبان پیدا کند.

ویژه‌برنامه تلویزیون ی محفل از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز در ساعات پیش از افطار مهمان خانه مخاطبان رسانه ملی می‌شد و این برنامه که با حضور پنج میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان در ماه مبارک رمضان روی آنتن تلویزیون رفته بود، توانست میزان قابل توجهی از علاقه‌مندان قرآن کریم در سطح کشور و جهان اسلام را با خود همراه سازد.

با توجه به استقبال گسترده مخاطبین از فصل اول برنامه تلویزیونی محفل، امسال نیز فصل دوم این برنامه، تولید شده است و از امروز  حوالی افطار میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

بزرگ‌ترین پروژه قرآنی صداوسیما است که با فضایی جذاب و نوآورانه تولید شده و در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. این برنامه با حضور قاریان و حافظان برتر قرآن و استعداد‌های برتر قرآنی ایران و جهان و ارائه‌های هنرمندانه و دیدنی همراه خواهد بود. حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، همانند سال گذشته کارشناسان ایرانی و بین المللی فصل دوم برنامه محفل هستند و اجرای این برنامه را رسالت بوذری بر عهده خواهد داشت. این برنامه شب‌های ماه مبارک رمضان قبل از افطار حوالی ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه و ساعت ۲۳ از شبکه قرآن است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه