English

درام جنایی «بهشت و دوزخ» به هالیوود می‌آید

«اسپایک لی» و «دنزل واشنگتن» برای پنجمین بار با هم همکاری می کنند و درام جنایی «بهشت و دوزخ» ساخته «آکی را کوروساوا» در سال ۱۹۶۳ را بازسازی خواهند کرد.

درام جنایی «بهشت و دوزخ» به هالیوود می‌آید
به گزارش خبرگزاری موج

، «اسپایک لی» و «دنزل واشنگتن» برای پنجمین بار با هم همکاری می کنند و درام جنایی «بهشت و دوزخ» ساخته «آکی را کوروساوا» در سال ۱۹۶۳ را بازسازی خواهند کرد.

 این دو سینماگر که پیش از این در فیلم هایی چون «مالکوم ایکس» و «او بازی را برد» همکاری داشته اند، پروژه جدید خود را از  ماه مارس فیلمبرداری می کننند که بر اساس رمان «خون بهای پادشاه» اثر «اد مک‌بین» ساخته خواهد شد.

در فیلم اصلی «بهشت و دوزخ»، توشیرو میفونه در نقش مردی ثروتمند بازی می کند که پس از پرداخت باج برای یک آدم ربایی، ویران شده است. این داستان همچنین الهام‌بخش مینی‌سریال «دایره کامل» ساخته استیون سودربرگ در سال ۲۰۲۳ بود. همچنین در سال ۲۰۰۸، گزارش شد که مارتین اسکورسیزی در حال ساخت نسخه بازسازی شده این فیلم است اما این پروژه هرگز نهایی نشد. 

«اسپایک لی» پیش از این در مورد تحسین خود از کوروساوا صحبت کرده بود و ادعا کرده بود که کمدی او در سال ۱۹۸۶ با عنوان «می‌خواهد به دستش بیاورد» تحت تأثیر فیلم معروف «راشومون» ساخته شده است. 

فیلم «بهشت و دوزخ:  کوروساوا قبلاً چندین بار بازسازی شده است، آخرین بار فیلم «زندگی کردن» در سال ۲۰۲۲ با بازی «بیل نیگی» بر این اساس ساخته شد که نامزدی اسکار را دریافت کرد.

دنزل واشنگتن اخیرا در فیلم «اکولایزر ۳» بازی کرده که ۱۹۱ میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد. امسال نیز او را در کنار پل مسکال در فیلم «گلادیاتور ۲ » به کارگردانی ریدلی اسکات به سینما خواهد آمد.

آخرین ساخته «اسپایک لی» هم فیلم «۵ همخون» در سال ۲۰۲۰ بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه