English

دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر:

کار هیئت داوران در جشنواره فیلم فجر چهل و دوم سخت است

به گفته دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، با توجه به وجود آثار خوب در این دوره رویداد، کار هیات داوران سخت است و امیدوارم جوایز به شکل شایسته اهدا شود.

کار هیئت داوران در جشنواره فیلم فجر چهل و دوم سخت است
به گزارش خبرگزاری موج

دومین نشست خبری مجتبی امینی امروز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه همزمان با هشتمین روز چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

دبیر جشنواره فجر در این نشست گفت: خوشحالیم که در خدمت شما هستیم و امیدوارم از دیدن فیلم‌ها لذت برده باشید، کم کم داریم به اختتامیه نزدیک می‌شویم و امیدوارم شاهد اختتامیه باشکوه باشیم، با توجه به وجود فیلم‌های خوب کار هیات داوران سخت است و امیدوارم جوایز به شکل شایسته اهدا شود. قطار این دوره جشنواره در حال رسیدن به ایستگاه است.

امینی افزود: داوران بخش بین‌الملل مشغول کار هستند و امیدوارم تا فردا جمع‌بندی نظرات انجام شود. بخش بین‌الملل در کنار بخش ملی پایان می‌یابد. در بخش سینمای سعادت از اسپانیا، روسیه، ارمنستان، ایتالیا و چین داورانی داریم، همچنین احمدرضا معتمدی و هاتف علیمردانی در این بخش داوری می‌کنند.

به گفته وی در بخش جلوه‌گاه شرق نیز داورانی از سوریه، ژاپن، ترکیه، بنگلادش، قزاقستان داریم، همچنین مجید شاه حسینی و ابوالقاسم طالبی داور ایرانی این بخش هستند.

امینی ادامه داد: داوران بخش ملی هم که زحمت کشیدند آثار را دیدند و امروز کارشان تمام شد، پوران درخشنده ، شهاب اسفندیاری، بهرام عظیمی، مهدی فخیم زاده ، عبدالحمید قدیریان، محمد هادی کریمی و محمدحسین لطیفی داوران این بخش هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه