English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پاسخگویی درباره سرانجام تصمیم‌گیری درباره فیلم «بی‌بدن» امتناع کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: سیاست اصلی ما حمایت تنظیم‌گرانه از تمام هنرمندان است، در مرز قانون می‌ایستیم و در این مسیر هیچ‌کس برای ما فرقی ندارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پاسخگویی درباره سرانجام تصمیم‌گیری درباره فیلم «بی‌بدن» امتناع کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برج میلاد حضور پیدا کرد.

وی ضمن بازدید از بازار بین‌الملل چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، با اصحاب رسانه دیدار و به برخی از پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

وزیر ارشاد علیرغم سخنان خود در حاشیه جلسه هیأت دولت مبنی بر احتمال بازگشت فیلم «بی‌بدن» به بخش سودای سیمرغ، از پاسخگویی درباره سرانجام تصمیم‌گیری درباره این فیلم امتناع کرد.

اسماعیلی درباره احداث مجموعه بزرگی برای جشنواره‌ها هنری، یادآور شد: ۲ روز قبل تفاهم‌نامه کامل خرید زمین با مساحت ۸ هزار مترمربع در خیابان حجاب با حدود ۱۱۷ هزار متر تراکم برای ساخت پردیس جشنواره‌ها را امضا کردیم.

وزیر ارشاد تاکید کرد: این پردیس در پنجاهمین سالگرد انقلاب در اختیار جشنواره‌ها خواهد بود و چند روز دیگر با آقای مخبر به محل می‌رویم و به صورت نمادین احداث آن را افتتاح می‌کنیم.

وی درباره پرداختن به پرتره‌های دفاع مقدس در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و بازشدن این مسیر در سازمان سینمایی و رونمایی از آن‌ها در جشنواره فجر و برنامه‌های آینده در این زمینه گفت: سیاست اصلی ما حمایت تنظیم‌گرانه از تمام هنرمندان است. در مرز قانون می‌ایستیم و در این مسیر هیچ‌کس برای ما فرقی ندارد ولی جایی که پای حمایت از مجموعه‌های وزارت فرهنگ باشد، گزاره‌هایی را تقویت می‌کنیم که به اقتدار و هویت ملی و آینده پیش‌روی غرورآفرین ما بپردازد.

اسماعیلی اظهار کرد: خوشحالم این نگاه حمایتی باعث شده با همکاری همه مجموعه‌ها و بخش خصوصی، جشنواره فیلم فجر چهل و دوم را به نام انقلاب اسلامی بسیار نزدیک ببینم. بنای دولت همین است که این مسیر را با قوت ادامه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه