English

پای مدیر شبکه نسیم به مناظره باز شد/عملکرد صداوسیما در شبِ یلدا زیر ذره‌بین «جام‌جم»

یلدای سیما در برنامه «جام‌جم» مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد؛ شبی که پای مدیر شبکه سرگرمی صداوسیما به مناظره باز می‌شود.

پای مدیر شبکه نسیم به مناظره باز شد/عملکرد صداوسیما در شبِ یلدا زیر ذره‌بین «جام‌جم»
به گزارش خبرگزاری موج

، هفته گذشته بحث تحول رسانه ملّی در سایه اندیشه و رسانه پیگیری شد و حالا نوبت به یک هفته جنجالی و طوفانی دیگر رسیده است.

این بار «جام‌جم» یک موضوع روز یعنی بررسی و واکاوی شب یلدای تلویزیون که به خاطر برخی موارد، مورد بحث و حاشیه‌سازی و حتی بعضاً جنجال کشیده شد را انتخاب کرده است.برای این هدف، از یک سو سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم روی صندلی مناظره می‌نشیند و از سویی دیگر محمد زعیم‌زاده (سردبیر روزنامه فرهیختگان) به این صندلی تکیه می‌زند.

خوشرو به تازگی مسئولیت جشنواره جام‌جم را هم عهده‌دار شده و چه سال قبل و چه امسال عملکرد خوبی هم در برنامه‌های مناسبتی یلدا و نوروز داشته است. در روزهایی که برندهای قدیمی همچون «خندوانه» و «دورهمی» را روی آنتن ندارد با برخی از برندهای جدید توانسته عملکرد خوبی را داشته باشد.
او فارغ‌التحصیل دانشگاه صداوسیما در مقطع کارشناسی ارشد و در مقطع دکتری نیز دانش آموخته دانشگاه علامه طباطبایی در رشته علوم ارتباطات است.

برنامه‌ای که این روزها دوران بلوغ خود را سپری می‌کند و بازتاب‌های خوبی در فضای‌مجازی به همراه دارد. پایِ یک فعال رسانه‌ای که سردبیر روزنامه فرهیختگان را برعهده دارد را نیز به مناظره «جام‌جم» باز کرده است.

قرار است امشب مناظره‌ای با این عنوان «یلدای تلویزیون، تحول یا دوربرگردان؟» مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.برنامه تلویزیونی «جام‌جم» با رویکردی نقادانه به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه حوالی ساعت 23:15 به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه