English

حس حضور آتیلا پسیانی در نمایش «همکارها»

اولین اجرای نمایش «همکارها» به کارگردانی پریسا محمدی با یاد آتیلا پسیانی و ادای احترام به این هنرمند روی صحنه رفت.

حس حضور آتیلا پسیانی در نمایش «همکارها»
به گزارش خبرگزاری موج

، نمایش «همکارها» نوشته جان هاج که به دوره استبداد استالینی و سانسورهای نظام یافته هنرمندان در شوروی سابق می‌پردازد، شب گذشته اجرای خود را در سالن استاد سمندریان آغاز کرد.

در پایان اجرا رامین سیاردشتی بازیگر این نمایش با یاد از آتیلا پسیانی گفت: امشب باید از هنرمندی یاد کنیم که جایش در سالن خالی است. هنرمندی تاثیرگذار که خیلی زود از میان ما رفت. این اجرا به آتیلا پسیانی تقدیم می‌شود.

در این نمایش ، رامین سیار دشتی، محمدصادق ملک، وحید نقر، ریحانه سلامت، محمد نیازی، سحر واثق، مصطفی احدی، شهرام آذرمهر، حمید باهوش، آذین فهیمی، نگین بخشی‌پور، بهرام شادانفر، علیرضا امیریزدگرد، مهران مرادی، سجاد شاه‌قلی، سوزان عمرانی، مهدی انصاریان، علی کرمانی، کیمیا مقدم، محمدجواد عارف‌اصیل به ایفای نقش می‌پردازند.

جان هاج درام نویس بریتانیایی است که در سال ۲۰۱۲ برای نگارش نمایشنامه «همکارها»؛ که ترجمه‌های دیگری از آن نیز با عناوین «آقای نویسنده و همکارش» و «همدست‌ها» در ایران چاپ شده، برنده جایزه لارنس اولیویه شده است.

«همکارها» با ترجمه معین محب علیان و تهیه کنندگی محمد قدس توسط پریسا محمدی کارگردانی شده و مجری طرح این پروژه نمایشی را رضا عابدی بر عهده دارد.

پریسا محمدی مدرس، کارگردان و بازیگر تئاتر، کارگردانی نمایش‌های «مستقیم ته منصور جنوبی»، «سوی کابوی»، «آرتیگوشه»، «پیکرتراشی» و بازی در آثاری همچون «اتاق بی خوابی»، «محبوبه ها»، «توکجا بودی وقتی افلیا خودشو کشت»، «عددهای نشده»، «پولانسکی»، «گنجفه»، فیلم «تعارض»، سریال «وضعیت سفید»و ... را در پرونده کاری دارد. 

نمایش «همکارها» ساعت ۱۸ هر روز غیر از شنبه ها در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت تیوال نسبت به خرید بلیت این نمایش اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه