English

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان

مهار تورم و ساماندهی بازار و رفع موانع فروش نفت از اقدامات دولت سیزدهم است

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان با اشاره به تامین ۵۶۰ هزار میلیارد کسری بودجه، پرداخت ماهانه ۱۰ هزار میلیارد بدهی دولت‌ قبل، وصول بخشی از مطالبات کشورها، مهار تورم و ساماندهی بازار و رفع موانع فروش نفت را از اقدامات و خدمات دولت سیزدهم دانست که بخشی نمی خواهند ببینند.

مهار تورم و ساماندهی بازار و رفع موانع فروش نفت از اقدامات دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مسلم مخفی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان روز دوشنبه در آیین معارفه معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار رزن و بخشدار سردرود با اشاره به تامین ۵۶۰ هزار میلیارد کسری بودجه، پرداخت ماهانه ۱۰ هزار میلیارد بدهی دولت‌ قبل، وصول بخشی از مطالبات از کشورها، پرداخت حقوق کارمندان دولت بدون استقراض از بانک مرکزی، خرید بیش از ۱۰۰ میلیون دُز واکسن کرونا، گفت: کاهش فوتی‌های روزانه از ۸۰۰ نفر، مهار تورم و کنترل خلق پول بدون پشتوانه در نظام‌ بانکی، افزایش سرعت بررسی حقوق مدیران، آغاز اجرای سیستم هوشمند توزیع و ساماندهی بازار، تامین نیازهای ارزی کشور،  رفع موانع فروش نفت، تامین مایحتاج مردم و ممانعت از کمبود ارزاق عمومی، تخلیه صدها تن کالای اساسی از گمرک،  عضویت در پیمان شانگهای، قرارداد سوآپ گازی ترکمنستان، افزایش حجم صادرات به کشورهای همسایه به بیش از۴۰ درصد، تسهیل صدور مجوزها و کاهش موانع تولید و جلوگیری از قطعی برق و گاز تنها بخشی از عملکرد دولت سیزدهم است که برخی نمی خواهند این حجم خدمات را ببینند.

وی ضمن تبریک ایام میلاد سراسر سعادت امام زمان (عج)، با بیان اینکه عزت و اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون ایثارگری و از خودگذشتگی شهداست، افزود: تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران امری مبرهن و لازم است چرا که شهادت طلبی و مجاهدت در راه حفظ امنیت کشور و اعتلای اسلام نوید بخش سعادت یک ملت است. 

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه استاندار همدان توجه ویژه ای به خانواده شهدا دارد، تصریح کرد: فرزندان شهدا با الگو قرار دادن پدران گرانقدرشان امروز در عرصه های مختلف حضور دارند در مدیریت نیز با روحیه جهادی و ایثارگری منشأ اثر و خدمت هستند.

مخفی با اشاره به ضرورت ورود همه مسیولان و نخبگان به موضوع جهاد تبیین برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی اظهار داشت:  در شرایطی که دشمنان نظام ، بدخواهان و جریان نفاق مشغول لجن پراکنی و سیاه نمایی علیه نظام اسلامی هستند شایسته نیست که ما تریبون های نظام را به امور غیر واقعی و کم اهمیت اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که دولت قبل کشور را در چه شرایطی به دولت سیزدهم تحویل داد گفت: در بدو فعالیت استاندار همدان به سبب ناکارآمدی مسئولان گذشته، این استان در تامین آب آشامیدنی دچار مشکل شده بود و حتی بدلیل بی تدبیر در تعیین قیمت نان در این حوزه نیز دچار مشکلاتی بودیم. 

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان ادامه داد: هم اینک بانیان وضع موجود طلبکار شده و دولت سیزدهم را متهم به ناکارآمدی می کنند.

وی اظهار داشت: استاندار دولت سیزدهم در همدان با تاسی از آیت الله رییسی به دنبال کم‌ کردن فاصله با مردم است و در این راستا جمعه ها جزو روزهای کاری استاندار همدان محسوب شده و خدمت رسانی به مردم به صورت مستمر و با حضور استاندار انجام می شود.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: چهار ماه و نیم گذشته بیش از ۳۰ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار در همدان تشکیل شده که نتیجه این جلسات بازگشت بیش از ۳۰ واحد تولیدی به عرصه کار و تولید بوده است. 

مخفی به موضوع اولویت حل مشکل آب در همدان نیز اشاره کرد و گفت: با پیگیری های استاندار همدان ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح انتقال آب از تالوار اختصاص پیدا کرد. 

وی افزود: توسعه و پیشرفت همدان در سایه وحدت و همدلی و گذشت از خواسته های شخصی، حزبی و گروهی به نفع مصلحت مردم امکان پذیر است که هم اینک فضای خوبی برای خدمت رسانی در استان فراهم است.​

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان با اشاره به تامین ۵۶۰ هزار میلیارد کسری بودجه، پرداخت ماهانه ۱۰ هزار میلیارد بدهی دولت‌ قبل، وصول بخشی از مطالبات کشورها، مهار تورم و ساماندهی بازار و رفع موانع فروش نفت را  از اقدامات و خدمات دولت سیزدهم دانست که بخشی نمی خواهند ببینند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر