English

سرهنگ احمد ساکی:

کشف ۱۱ قبضه تبر، ۱۸پنجه بوکس و ۴۶۸ تیغه انواع چاقوی نامتعارف

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به طرح پیشگیری از جرائم اجتماعی و بازرسی از 30 واحد صنفی، گفت: با تلاش مامورین دو فروشنده سلاح سرد دستگیر و دو دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت مزاحم توقیف و تعداد ۱۱ قبضه تبر، ۱۸پنجه بوکس و ۴۶۸ تیغه انواع چاقوی نامتعارف کشف و ضبط شد.

کشف ۱۱ قبضه تبر، ۱۸پنجه بوکس و ۴۶۸ تیغه انواع چاقوی نامتعارف

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به  طرح پیشگیری از جرائم اجتماعی و بازرسی از 30 واحد صنفی،  گفت: با تلاش مامورین دو فروشنده سلاح سرد دستگیر و دو دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت مزاحم توقیف و تعداد ۱۱ قبضه تبر، ۱۸پنجه بوکس و ۴۶۸ تیغه انواع چاقوی نامتعارف کشف و ضبط شد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این طرح افزود: در راستای پیشگیری از جرائم اجتماعی و به طور ویژه جرائم خشن که موجب سلب آرامش عمومی شده است، این طرح با حمایت دستگاه قضائی و حضور یگان های اجرائی در سطح شهر به اجرا درآمد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در همین راستا از ۳۰ واحد صنفی بازرسی و دو واحد صنفی متخلف پلمب و برای سه واحد صنفی دیگر اخطار پلمب صادر شد، به کشف ۵۰۰ سی سی شربت متادون و ۵۰ عدد قرص ترامادول و دستگیری تعداد پنج معتاد متجاهر اشاره کرد.

ساکی ادامه داد: با تلاش مامورین دو فروشنده سلاح سرد دستگیر و دو دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت مزاحم توقیف و تعداد ۱۱ قبضه تبر، ۱۸پنجه بوکس و ۴۶۸ تیغه انواع چاقوی نامتعارف کشف و ضبط شد.

فرمانده ملایر با اشاره به تشکیل پرونده برای ۱۰ نفر متهم و تحویل آنها به دستگاه قضائی، تصریح کرد: برخورد پلیس ملایر با مخلان نظم و امنیت با شدت و جدیت ادامه دارد.

وی در ادامه از کشف ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در یک عملیات مشترک با سپاه ناحیه، یک محموله سوخت قاچاق در یک واحد پرورش ماهی در خارج از شهر را شناسایی کردند.

ساکی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این محل، ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یک تانکر ثابت ۱۵ هزار لیتری که ارزش آن توسط کارشناسان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی  ملایر ادامه داد: در راستای شناسائی افراد فرصت طلبی که مبادرت به احتکار اقلام غذائی و مورد نیاز جامعه می کنند، مامورین پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار اطلاعاتی دقیق موفق به شناسائی یک انبار احتکار گندم شده که با هماهنگی دستگاه قضائی  و با همکاری اداره جهاد کشاورزی از این مکان بازرسی به عمل  آمد.

این مقام مسئول افزود: پس از این بازرسی مقدار ۴۰ تن گندم احتکار شده و فاقد هر گونه مجوز قانونی  به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و ضبط شد که در ادامه با تشکیل پرونده ، یک متهم به مراجع قانونی تحویل شد.

وی با هشدار به افراد فرصت طلبی که بخواهند در این شرایط سخت معیشتی با احتکار اقلام مورد نیاز و مایحتاج عمومی فشار را مضاعف کنند، تصریح کرد: با عزم دستگاه قضائی و تلاش شبانه روزی مامورین پلیس امنیت اقتصادی برخوردهای پلیس سرسختانه و بی امان ادامه دارد.

ساکی همچنین با بیان اینکه به دنبال وقوع یک فقره سرقت از یک منزل در ملایر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت، افزود: در همین ارتباط با چند روز کار اطلاعاتی، یک متهم در این خصوص شناسایی و دستگیر شد و نامبرده پس از انتقال به یگان انتظامی در تحقیقات فنی و تخصصی، به سرقت منزل با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.

وی با اشاره به این که با اقدامات پلیسی همدست متهم نیز دستگیر شد، گفت : از مخفیگاه متهمان، مقادیر قابل توجهی لوازم منزل شامل رایانه ، ساعت مچی، تلفن همراه، تلویزیون ۴۹ اینچ LED، ریش تراش، البسه و اقلام دیگر کشف شد.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: هرچه صاحبان منازل ضریب امنیت  ساختمان خود را بالا ببرند، به همان میزان فرصت ارتکاب جرم سرقت نیز برای سارقان کاهش می یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر