English

سرهنگ جمشید باقری خبر داد:

اعتراف سارق دوربین های مداربسته به ۲۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی همدان با اشاره به دستگیری سارق دوربین های مداربسته، از اعتراف این سارق به 21 فقره سرقت خبر داد.

اعتراف سارق دوربین های مداربسته به 21 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ جمشید باقری، فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به دستگیری سارق دوربین های مداربسته، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین مدار بسته در سطح شهر همدان و شکایت مال باختگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

دستگیری سارقِ  ۲۱ فقره سرقت دوربین مداربسته، دستگیر شد

وی افزود: بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته حاکی از این بود که سارق با صورتی کاملا پوشیده و غیر قابل شناسایی به دوربین‌ها نزدیک شده و اقدام به سرقت می‌کرد که با این حال ماموران، دست از تلاش برنداشته و تصاویر وی را در حال سرقت از زوایای مختلف منتشر و در اختیار گشت‌های پلیس قرار دادند.

سرهنگ باقری با اشاره به دستگیری سارق دوربین های مداربسته، بیان داشت: تلاش برای شناسایی متهم ناشناس ادامه داشت تا اینکه ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با همان مشخصات در یکی از محلات شهر و در حال سرقت دوربین مداربسته یک مجتمع مسکونی مشاهده شد.

وی اظهار داشت: متهم که یک مرد ۳۲ ساله است با دیدن ماموران اقدام به فرار کرد که پس از دقایقی دستگیر و در بازرسی از کوله پشتی  وی، ۵ عدد دوربین مداربسته، یک عدد ترانس تابلوهای تبلیغاتی، ۵ عدد لامپ کم مصرف و ۱۰ متر کابل دوربین کشف شد.

وی افزود:متهم توسط پلیس به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت و با توجه به این که حین سرقت دستگیر شده بود چاره‌ای جز اعتراف نداشت و در مجموع به ۲۱ فقره سرقت دوربین مداربسته از مناطق مختلف شهر همدان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به دستگیری سارق دوربین های مداربسته، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و با دستور قضائی برای تحقیقات بیشتر به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی منتقل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر