English

سرهنگ شااحمد ساکی خبر داد:

افزایش ۸۴ درصدی انواع سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند از افزایش 84 درصدی انواع سرقت در نهاوند، خبر داد.

افزایش 84 درصدی انواع سرقت در نهاوند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ شااحمد ساکی، فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به افزایش 84 درصدی انواع سرقت در نهاوند و اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴۰ معتاد و خرده‌فروش در نهاوند دستگیرشده‌اند، گفت: در این مدت بیش از ۳۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در نهاوند کشف شده و شاهد افزایش ۴۷۷ درصدی کشفیات بوده‌ایم.

 

 افزایش 84 درصدی انواع سرقت در نهاوند

سرهنگ ساکی اظهار کرد: طی ۵ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته در زمینه کشف سرقت با ۸۴ درصد افزایش روبرو بوده ایم که طی این مدت سرقت در شهرستان ۳ درصد کاهش‌یافته است.

وی با اشاره به افزایش 84 درصدی انواع سرقت در نهاوند و اینکه فرماندهی انتظامی نهاوند با بکار گیری شگردهای پلیسی و همچنین رصد اطلاعاتی در راستای جلوگیری از تضییع حقوق مردم، مبارزه با کالای قاچاق را در دستور کار خود دارد، گفت: امسال ۹ هزار و ۱۰۷ تماس با پلیس نهاوند برقرار شده که تعداد تماس ها نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۳۰ درصدی دارد.

وی با اشاره به کاهش ۳۵ درصدی تصادف درون‌شهری نهاوند گفت: طی این مدت ۸۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که اقدام به مزاحمت برای مردم کرده‌اند توقیف‌شده است.

فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به با اشاره به افزایش 84 درصدی انواع سرقت در نهاوند و فعالیت شبانه‌روزی ۲۴ گشت انتظامی تخصصی در شهرستان نهاوند، گفت: امنیت یک مقوله نسبی است که همه ما در تأمین آن در ابعاد مختلف وظیفه خاص خود را داریم.

وی با اشاره به تشکیل ۳۰ فقره پرونده جرائم رایانه‌ای در شهرستان نهاوند از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: پلیس نهاوند با بهره‌گیری از پرسنل مجرب موفق به رسیدگی و مختومه شدن ۸۰ درصد این پرونده‌ها شده است.

ساکی با اشاره به با اشاره به افزایش 84 درصدی انواع سرقت در نهاوند و تشکیل معاونت جرائم اقتصادی در استان‌های کشور و به‌تبع آن در شهرستان‌ها، گفت: در حال حاضر پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با همکاری سایر دستگاه نسبت به کشف جرائم در حال فعالیت است و پرونده‌هایی در این راستا تشکیل‌شده است.

وی در ادامه با اشاره به تأمین امنیت مطلوب در سراب‌های نهاوند به خصوص سراب گیان، گفت: متأسفانه در حال حاضر زیرساخت‌های ترافیکی در سراب گیان نهاوند وجود ندارد که انتظار می‌رود مسئولین مربوط در این راستا اقدام کنند.

فرمانده انتظامی نهاوند با با اشاره به افزایش 84 درصدی انواع سرقت در نهاوند و انتقاد از عملکرد شهرداری گیان در خصوص واگذاری دکه‌های موجود در این سراب، گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته با مسئولین شهرستان مستندات لازم برای ساماندهی فعالیت این دکه داران تهیه‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر