English

ناصری:

رفع مشکلات مشارکت جدی همگان را می طلبد

فرماندار نهاوند گفت: تا زمانی که به‌عنوان فرماندار نهاوند هستم نمی‌گذارم کسی با شأن و عظمت مردم بازی کند لذا مدیران به‌جز کار و خدمت نباید به موضوع دیگری فکر کنند و باید در کنار مردم به فکر رفع مشکلات مردم به‌ویژه روستاییان باشند.

رفع مشکلات مشارکت جدی همگان را می طلبد

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  مراد ناصری فرماندار نهاوند گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته برای ذخیره‌سازی و افزایش کیفیت آب شرب و رفاه حال شهروندان گیان؛ مبلغ ۳ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مخزن آب شهر «گیان» اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این مخزن از محل اعتبارات ملی است، گفت: این مخزن که به‌صورت زمینی ساخته خواهد شد ظرفیت ذخیره ۲ هزار مترمکعب آب با سیستم پیش‌تصفیه را دارد.

فرماندار نهاوند گفت: در این خصوص اداره آب و فاضلاب نهاوند با هماهنگی معاونت مهندسی و توسعه شرکت نسبت به مطالعه و تهیه نقشه‌های اجرایی و اسناد مناقصه اقدام کرده و طی ماه جاری برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار صورت می گیرد.

وی با تأکید بر اینکه برنامه روستاگردی و محله گردی به‌هیچ‌وجه تشریفاتی نیست و هدف اصلی آن دیدار چهره به چهره با مردم و رفع مشکلات و مطالبات آنان است، گفت: تلاش کرده‌ایم با ایجاد تعهد و همکاری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به پیگیری دغدغه‌های مردم بپردازیم.

ناصری بابیان اینکه در این کاروان برخی مدیران نتوانسته‌اند در کنار سایر مسئولین بایستند و در راستای رفع مشکلات قدم بردارند، گفت: تا زمانی که به‌عنوان فرماندار نهاوند هستم نمی‌گذارم کسی با شأن و عظمت مردم بازی کند لذا مدیران به‌جز کار و خدمت نباید به موضوع دیگری فکر کنند و باید در کنار مردم به فکر رفع مشکلات مردم به‌ویژه روستاییان باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: با مساعدت معاون آب‌وخاک وزارت جهاد کشاورزی و با توجه به استعداد و پتانسیل موجود در حوزه کشاورزی شهرستان نهاوند اعتبارات خوبی برای توسعه آبیاری نوین کشاورزی در نظر گرفته‌شده که امیدواریم با مشارکت کشاورزان و بهره‌برداران به نتایج مطلوبی دست‌یابیم.

ناصری تأکید کرد: تا زمانی که مردم، دهیار و شورای روستا با همکاری و مشارکت در بحث توسعه و عمران روستای خود حضور جدی نداشته باشند هیچ مشکلی رفع نمی‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر