English

مدیرعامل آبفا هرمزگان:

تامین آب پایدار بندرعباس در گرمای تابستان اولویت آبفای هرمزگان است

مدیرعامل آبفا هرمزگان بیان داشت: طرح تامین آب بخش مرکزی و روستاهای واقع در شمال این شهر از محل آب شیرین کن خلیج فارس با تلاش‌های شبانه‌روزی و حمایت استاندار به مرحله امیدوارکننده‌ای رسیده و انتظار می‌رود که تابستان امسال، مردم از آب پایدار بهره‌مند شوند.

تامین آب پایدار بندرعباس در گرمای تابستان اولویت آبفای هرمزگان است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، عبدالحمید حمزه‌پور مدیر عامل آبفا هرمزگان در نشست شورای اداری بندرعباس با اشاره به اینکه با وجود تداوم خشکسالی‌های اخیر و کمبود آب‌های زیرزمینی، همچنان با چالش‌های جدی در تامین آب مواجه هستیم، اظهار داشت: در حوزه آب، چالش جدی داریم و به دلیل وضعیت استان و خشکسالی سال‌های اخیر، در خیلی از روستاها آبی وجود ندارد که چاه حفر کنیم و مجبوریم با هزینه هنگفت آب از دوردست تامین کنیم.

وی به کیفیت بالای آب تولیدی توسط آبفای هرمزگان اشاره کرد و گفت: کیفیت آبی که توسط آبفا تولید می‌شود، بسیار بالاست و هیچ آبی حتی بسته‌بندی‌ها چنین کیفیتی ندارند و اطمینان ۱۰۰ درصدی می‌دهیم که آب سالم و بهداشتی و با کیفیت توزیع می‌کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان خاطرنشان کرد: با صرفه‌جویی ۲۰۰ لیتری در مصرف آب، می‌توانیم از تابستان به خوبی گذر کنیم و به لحاظ ذخیره آب‌های سطحی و زیرزمینی شرایط مناسبی را فراهم آوریم.

حمزه پور از پیشرفت‌های چشمگیر در طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای بندرعباس خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با تکمیل طرح‌های جاری، شاهد پایداری آب در مرکز استان باشیم.

وی از مردم و مدیران ادارات خواست با مصرف بهینه آب، این شرکت را در گذر از تابستان گرم هرمزگان یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه