English

یک مسئول خبر داد:

امحای بیش از ۱۳ تن مواد غذایی فاسد در قشم

رئیس کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از امحای ۱۳۵۶۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته طی ۱۴ روز (۲۹ اسفند گذشته تا ۱۳ فروردین امسال) خبر داد.

 امحای بیش از ۱۳ تن مواد غذایی فاسد در قشم
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، داریوش جهان‌بین، رئیس کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اظهار کرد: در این بازه زمانی هزار و ۳۲۰ مورد بازرسی از صنوف مختلف در سطح جزیره قشم انجام شد که علاوه بر ۱۳۵۶۰ کیلوگرم‌ مواد‌ غذایی فاسد، ۹۴ لیتر نوشابه‌های غیرمجاز و ۱۱۰ مورد اقلام دیگر نیز با حضور بازرسان این کمیته و بازرسان شبکه بهداشت و جهاد کشاورزی شهرستان قشم امحا شد. 

وی بیان کرد: ۱۳۲ بازدید از مراکز اقامتی، ۴۶۱ مورد بازرسی از مراکز پذیرایی، ۸۲ مورد از مراکز تفریحی و ۴۶۵ بازرسی از صنوف مختلف سطح جزیره قشم هم از دیگر اقداماتی بود که از سوی این کمیته در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ انجام شد.

رئیس کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با تاکید بر اینکه در این‌ مدت ۱۱ مورد تعهد از صنوف مختلف گرفته شد، افزود: از ۴۲۰ کسبه سطح‌ جزیره قشم هم تعهد شفاهی گرفته شد و ۱۵۹ اخطار کتبی نیز به صنوف متخلف داده شد.

جهان‌بین تصریح کرد: ۱۳ واحد صنفی که به تمام قوانین و مقررات کسب و کار پایبند بودند و با رعایت نکات بهداشتی، توجه ویژه‌ای هم به تکریم مشتریان داشتند، مورد تشویق قرار گرفتند و براساس دستور مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم قرار شد مجوز کسب آنان برای تمدید از تخفیف ویژه برخوردار شود.

وی  با اعلام اینکه ۱۳ واحد صنفی هم در این‌ مدت پلمب شدند، در ادامه گفت: این ۱۳ واحد و صنوفی که به‌دلایل مختلف تعلیق، تعطیل و اخطار دریافت کردند هم در زمان تمدید مجوز، جریمه خواهند شد.

جزیره جهانی قشم به‌عنوان مهم‌ترین‌ مقصد گردشگری طبیعی جنوب کشور در طول سال و به‌ویژه تعطیلات نوروز، مملو از گردشگرانی است که از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی از ۳ مسیر دریایی، زمینی و هوایی وارد این منطقه می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه