English

تصدی به بیش از یک شغل از تخلفات شایع کارکنان وزارت نفت

در نشست هم اندیشی راهکارهای کاهش تخلفات اداری با حضور نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان، هیئت همراه و مدیران شرکت های تابعه صنعت نفت مستقر در استان به میزبانی شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

تصدی به بیش از یک شغل از تخلفات شایع کارکنان وزارت نفت
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، علیرضا علیان نژاد مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت نفت اظهار داشت: رسیدگی به تخلفات کارکنان، مبنی بر آسیب شناسی هایی که در خصوص عوامل وقوع تخلف در وزارت نفت انجام گرفته است مبتنی بر بررسی های بعمل آمده از آرای صادره توسط هیات های رسیدگی به تخلفات اداری است.

وی در ادامه بیان کرد: باید در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مسئولیت پذیری و تعهدکاری، به عنوان یکی از  ارزش های مهم و اساسی سازمان، برای پیشبرد اهداف و برنامه ها تلاش کرد. 

علیان نژاد اظهار داشت: مدیران و کارکنان شرکتهای مختلف زیرمجموعه وزارت نفت باید با رعایت قوانین و مقررات و همچنین تکریم ارباب رجوع با ترویج فرهنگ خدمت رسانی  بدنبال حل مشکلات مردم باشند.

وی بیان داشت: نظارت داخلی بر عملکرد کارکنان در کاهش ورودی پرونده های تخلفاتی تاثیر مهمی دارد. 

نماینده وزیر گفت: یکی از تخلفات شایع که دستگاههای نظارتی هم به این موضوع ورود پیدا کرده اند بحث تصدی بیش از یک شغل است که قانون گذار پان را ممنوع اعلام کرده و برای آن مجازات انفصال از 6 ماه تا یک سال تعیین کرده است .

در خلال برگزاری این نشست هریک از مدیران شرکتهای تابعه صنعت نفت مستقر در استان هرمزگان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

علیرضا علیان نژاد و هیات همراه در این سفر از تاسیسات شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، منطقه شش عملیات انتقال گاز و شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه استان هرمزگان بازدید و در جریان روند فعالیت شرکت ها قرار کرفت.

نماینده وزیر و مدیر کل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت نفت و هیات همراه با حضور در گلزار شهدای بندرعباس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با آرمانهای شهیدان سرافراز تجدید میثاق کرده و بر ادامه راه شهیدان تاکید کردند.

وی همچنین در مراسم جشن رای اولی های حضور در انتخابات یازدهم اسفند ماه شرکت گاز استان هرمزگان حضور یافت و در ادامه نیز به دیدار یکی از خانواده های معظم شهدا رفت.

نشست با نماینده استاندار هرمزگان آخرین برنامه علیرضا علیان نژاد و هیات همراه در این سفر بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه