English

شهردار بندرعباس:

رسیدن به یک بندر ایده آل نیازمند توجه به معیارهای بنادر شاخص دنیا است

شهردار بندرعباس با اشاره به ظرفیت بالای بندرعباس در بحث سیمامنظری گفت: ما باید به استانداردهاى یک بندر ایده آل در متر و معیارهای بنادر شاخص دنیا توجه کنیم.

رسیدن به یک بندر ایده آل نیازمند توجه به معیارهای بنادر شاخص دنیا است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، «مهدی نوبانی» شهردار بندرعباس گفت: سیاستگذاری‌ها و مبنای حرکت ما در دو سال گذشته برای توسعه شهر رسیدن به توسعه همه جانبه شهر به معنی واقعی است.

نوبانی افزود: آبادانی و عمران شهر و ایجاد پروژه‌های زیر ساختی و شاخص بدون در نظر گرفتن مسائل زیباشناختی و هویت بصری نمی‌تواند شهر بندرعباس را در جایگاه یک بندر تمام عیار بین المللی قرار دهد. ما باید به استانداردهاى یک بندر ایده آل در متر و معیارهای بنادر شاخص دنیا توجه کنیم تا بتوانیم برند بندر عباس را در جغرافیای جهان مطرح کنیم.

نوبانى ادامه داد: ظرفیت شهر بندر عباس برای افزایش سیما منظر شهری بالاست و تقریبا ٧٠ درصد این مساله هنوز نیاز به کار و تلاش دارد. چهره زمخت و محیط شهری سیمانی و آجری و سنگی نمی تواند آرامش، آسایش، خیال راحت و ذهن و روح و روان خلاق را در خود جای دهد پس عنصر مهم عمران و توسعه شهری و زیر ساختی برای شهر بندرعباس در کنار همه‌ی اتفاقات بزرگ ترویج زیبایی و فضا سازی هنرمندانه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه