English

بهره‌برداری از ۸ پروژه‌ برق منطقه ای در سفر رئیس جمهور به هرمزگان

مدیرعامل برق منطقه ای استان هرمزگان گفت: 8 پروژه برق منطقه ای هرمزگان با اعتباری بالغ بر دوهزارو 140 میلیارد تومان در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان افتتاح می شود.

بهره‌برداری از 8 پروژه‌ برق منطقه ای در سفر رئیس جمهور به هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، فرشاد آدینه پور مدیرعامل برق منطقه ای استان هرمزگان در نشست خبری به مناسب ایام الله دهه فجر و دور دوم سفر ریاست جمهوری به تشریح پروژه های برق منطقه ای پرداخت و گفت: پروژه های بزرگی توسط شرکت برق منطقه ای استان هرمزگان آماده شده، در سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان افتتاح می شود.

وی ضمن بیان اینکه 8 پروژه با اعتباری بالغ بر دوهزارو 148 میلیارد تومان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان افتتاح می شود، اظهار داشت: پست 400 کیلوولت تزرج حاجی‌آباد یکی از بزرگترین پروژه‌های برق منطقه‌ای هرمزگان در جنوب کشور است که همزمان با سفر رئیس جمهور به استان افتتاح رسمی می‌شود.

به گفته وی، پست برق 400 کیلوولت تزرج با ظرفیت 200*2 ، ترانس سوم آن در دستور کار برق منطقه ای قرار گرفته یعنی با ظرفیت نهایی 600 مگاولت آمپر، کار تامین برق طرح های مختلف حیاتی کشور از جمله طرح انتقال آب خلیج فارس و انتقال فرآورده های نفتی از جنوب به فلات مرکزی کشور و... را انجام می دهد.

مدیرعامل برق منطقه ای استان هرمزگان ابراز داشت: پست 230 به 63 کیلوولت بندرخمیر نیز با ظرفیت 25 مگاولت آمپر و با اعتباری نزدیک به پنج هزار میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های شاخص افتتاحی در سفر رئیس جمهور به استان است که این پروژه وارد مدار شده و در حال جابجایی بار به این پست هستیم.

آدینه پور گفت: خط 63 کیلوولت پردیس حسنلنگی بندرعباس به طول 30 کیلومتر، افزایش ظرفیت پست 132 کیلوولت دشتی پارسیان، توسعه فیدرخانه و افزایش ظرفیت پست آنامیس در 15 متر، احداث پست 63 کیلوولت باورد بندرلنگه و همچنین افزایش ظرفیت پست برق 132 کیلوولت سرچاهان از 30 به 60 علاوه بر افزایش پایداری و قابلیت اطمینان در منطقه جنوب سرچاهان، تامین برق گلخانه ها و کشاورزی را انجام می دهد، این پروژه ها از جمله مواردی است که در سفر رئیس جمهور وارد مدار تولید خواهد شد.

وی در پایان افزود: افزایش ظرفیت پست 63 کیلوولت دژگان آخرین پروژه ای است که در سفر ریاست جمهوری به بهره برداری می رسد.

لازم بذکر است که پست برق دژگان تامین برق سایت پرورش میگو در شهر سایه خوش و همچنین تامین برق روستای دژگان و تا حدی لمزان انجام می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه