English

پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت بندرخمیر با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال افتتاح می شود

مجری طرح پست برق منطقه ای هرمزگان گفت: پست 230 به 63 کیلو ولت بندرخمیر با اعتبار 5 هزار میلیارد ریال، در نخستین روز از ایام الله دهه فجر با حضور وزیر نیرو افتتاح می شود.

پست 230 به 63 کیلوولت بندرخمیر با اعتبار  پنج هزار میلیارد ریال افتتاح می شود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، جمعی از اصحاب رسانه هرمزگان به مناسبت ایام الله دهه فجر و در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان از پست 230 به 60 کیلو ولت بندرخمیر بازدید کردند. در این پست برق تمام تجیهزات داخلی است و در مقابله با بلایای طبیعی نظیر زلزله مقاوم است.

پست 230 به 63 کیلو ولت بندرخمیر با ظرفیت 2 در 125 مگاولت آمپر در نخستین روز از ایام الله دهه فجر با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسد.

پست برق بندر خمیر به عنوان اولین تجربه احداث پست برق فشار قوی در سطوح ولتاژی 230 و 63 کیلوولت از سوی کارشناسان شرکت تام ایران‌خودرو برق‌دار شد.

خبرها حاکی از آن است که قرارداد احداث پست  230 به 63 کیلوولت بندر خمیر در اواخر سال 1396 بین شرکت سهامی برق منطقه ای هرمزگان به عنوان کارفرما و شرکت تام ایران خودرو به عنوان پیمانکار EPC امضا شد.

علی جعفری مجری طرح پست برق منطقه ای هرمزگان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: پروژه احداث پست برق 230 به 63 کیلوولت در این منطقه با اعتباری بالغ بر 5هزار میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

وی ضمن تشریح مشخصات فنی این پست برق گفت: ظرفیت هر ترانس 125 مگاولت آمپر، تعداد فیدرهای خروجی بخش 63 کیلولت 6 عدد است و تعداد مدار 2 عدد و  تعداد دکل 5 عدد می باشد.

جعفری همچنین افزود: تعداد ترانس 2 عدد و تعداد فیدرهای ورودی بخش 230 کیلوولت 2 عدد و نوع سیم هادی 2 عدد و طول خط 5/2 کیلومتر است.

مجری طرح پست برق منطقه ای هرمزگان به اهمیت و دستاوردهای حاصل از اجرای پروژه اشاره کرد و اذعان داشت: افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه شهرستان خمیر، تامین برق پایدار کارخانه سیمان هرمزگان، کاهش بارگذاری پست انتقال پهل و همچنین فراهم سازی تامین برق متقاضیان جدید از جمله شهرک صنعتی خمیر و سایت پرورش میگو سایه خوش و لشتغان از جمله دستاوردهای حاصل از اجرای این پروژه است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه