English

برگزاری دوره آموزشی رعایت ایمنی در شبکه های توزیع استان هرمزگان

دوره آموزشی رعایت ایمنی در شبکه های توزیع برق با هدف ارتقای صلاحیت حرفه ای کارکنان شرکت‌های پیمانکاری حوزه بهره برداری برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی رعایت ایمنی در شبکه های توزیع استان هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

،  این دوره آموزشی با حضور ۲۵ فراگیر به مدت ۴ روز در محل مرکز شماره یک فنی و حرفه ای بندرعباس برگزار شد.

جعفر زاهدی مدیر دفتر آموزش وبرنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق در این خصوص گفت:عوامل زیان آور محیط کار، انجام کمک های اولیه و اقدامات پس از حادثه، پیشگیری از انواع حوادث و ضایعات، چگونگی به کارگیری تجهیزات خط گرم و سرد، مهار انواع حریق، تشخیص حریم و نجات فرد آسیب دیده در ارتفاع، از جمله سرفصل های این دوره آموزشی جامع بوده است.

از جمله عوامل فیزیکی زیان‌آور درمحیط کار، عمده فاکتورهایی که وجود دارند گرما‌، سرما، سرو صدا، افزایش و کاهش فشار و ارتعاش در محیط کار و اشعه‌های یونیزان و غیر یونیزان است.

در این دوره آموزشی فراگیران با این عوامل بیشتر آشنا شدند.

فراگیران با آموزش اینکه نیروهای عملیاتی با فراگیری کمک های اولیه به نجات جان همکاران و هم نوعان خود کمک می کنند آموزش های لازم را فراگرفتند.، حداقل یک نفر امدادگر (آموزش دیده و آشنا با اصول کمک های اولیه) در محیط کار و در هر شیفت می بایست تعیین شود.

امدادگر باید دارای گواهینامه آموزشی مربوطه بوده و توسط مرجع ذیصلاح پزشکی تأیید شده باشد. هماهنگی های اولیه بین مراکز درمانی و اورژانس داخل و خارج سایت برقرار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه