English

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس خبر داد:

آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در شب یلدا به همت شرکت نفت ستاره خلیج فارس

به همت شرکت نفت ستاره خلیج فارس زندانیان جرائم غیرعمد هرمزگان در شب یلدا به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در شب یلدا به همت شرکت نفت ستاره خلیج فارس
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس بیان کرد: ۵ زندانی جرائم غیرعمد در هرمزگان در آستانه شب یلدا به همت شرکت نفت ستاره خلیج فارس به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

جعفرپور ادامه داد: حمایت در راستای آزادی زندانیانی که سوءسابقه‌ای در پرونده آن‌ها وجود ندارد علاوه بر مساعدت به شخص مدیون، تلاشی به منظور حمایت از خانواده‌های آن‌ها از انواع آسیب‌های اخلاقی و روانی و همچنین تضمین سلامت اجتماعی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم این اقدام حسنه بتواند به‌عنوان الگو در سطح جامعه ترویج شود و افراد و شرکت‌های حقیقی و حقوقی با ورود به این حوزه، زندگی دوباره‌ای را به زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده آن‌ها هدیه دهند.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ابراز کرد: شرکت نفت ستاره خلیج فارس همچنین در آغاز سال ۱۴۰۲ نیز در این راستا تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را به آغوش خانواده‌هایشان بازگردانده بود.

وی افزود: این مجموعه عظیم نفتی کشور به‌عنوان بزرگ‌ترین تأمین‌کننده سبد سوخت کشور و بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، افزون بر تضمین امنیت تأمین سبد سوخت کشور، عدالت‌محوری و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را سرلوحه‌ خود قرار داده است.

جعفرپور گفت: این شرکت افزون بر اشتغال‌زایی گسترده در جنوب کشور که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر شده است، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را نیز همواره مدنظر قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه