English

استاندار هرمزگان:

۱۲۰ پروژه ورزشی در سفر رئیس جمهور به هرمزگان افتتاح می‌شود

استاندار هرمزگان از افتتاح 120 پروژه ورزشی همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

120 پروژه ورزشی در سفر رئیس جمهور به هرمزگان افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

،  اسلام جاهدی عضو تیم ملی قایقرانی معلولین ایران در رشته کایاک و کانو و دارنده مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی 2022 با مهدی دوستی استاندار هرمزگان دیدار کرد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این دیدار که با حضور مظفر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهارداشت: دولت به توسعه ورزش به خصوص در حوزه قهرمانی اعتقاد ویژه‌ای دارد و این اعتقاد را در عمل با حمایت از ورزشکاران نشان داده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم گام‌های بلندی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی برداشته شده است و در این راستا همزمان با سفر ریاست جمهور به استان حدود ۱۲۰ پروژه ورزشی شامل سالن‌، زمین چمن، استخر و ... در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، تاکیدکرد: بحث اشتغال ورزشکاران به ویژه ورزشکاران مدال‌آور را پیگیری میکنیم و امیدواریم این دغدغه ورزشکاران نیز در این دولت حل و فصل شود.

دوستی، خاطرنشان‌ کرد: شاد کردن دل ملت ایران و به اهتزار در آوردن پرچم سه رنگ کشور عزیزمان ایران را نمی‌توان با مادیات ارزش‌گذاری کرد اما به هر صورت وظیفه داریم مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات آسیایی را برگزار کنیم که در حال برنامه‌ریزی‌های نهایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه