English

تحقق برنامه های فرهنگی وزارت نفت در پالایشگاه ستاره خلیج فارس

معاون وزیر و رئیس شورای عالی فرهنگی وزارت نفت به پاس تحقق برنامه های فرهنگی این وزارت در بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، از مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تقدیر کرد.

تحقق برنامه های فرهنگی وزارت نفت در پالایشگاه ستاره خلیج فارس
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

،  در نخستین همایش سراسری شوراهای فرهنگی مناطق نه گانه صنعت نفت در مشهد مقدس، مهدی علی محمدی معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و رئیس شورای عالی فرهنگی وزارت نفت به پاس تحقق برنامه های فرهنگی این وزارت در بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، از علیرضا جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تقدیر کرد.

در این آیین به پاس پیگیری برنامه‌های شورای عالی فرهنگی وزارت نفت و اجرای تصمیمات و مصوبات ابلاغی از جمله مساعی در حماسه با شکوه اربعین حسینی و دیگر رخدادهای عظیم فرهنگی در شرکت نفت ستاره خلیج فارس از مدیرعامل این شرکت تقدیر به عمل آمد.

پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بومی سازترین مجموعه نفتی ایران اسلامی با تولید روزانه 40 میلیون لیتر بنزین از بزرگترین دستاوردهای ملی محسوب می شود که با تکیه بر دانش جوانان متخصص داخلی ساخته و به بهره برداری رسیده است و با اجرای برنامه‌های شورای عالی فرهنگی وزارت نفت به عنوان الگویی درخشان بدل شده است.

در راستای جهاد تبیین در قالب اردوهای راهیان پیشرفت، این پالایشگاه در طول هفته میزبان قشرهای مختلف جامعه اعم از دانش آموزان، دانشجویان و ... است تا آن ها نیز هرچه بیشتر با این پروژه افتخارآفرین ملی آشنایی پیدا کنند و از نزدیک شاهکار متخصصان کشور را نظاره گر باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه