English

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس:

چهار انبار ضایعاتی بزرگ در خونسرخ بندرعباس پلمب شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس عنوان کرد: در راستای صیانت از قانون مدیریت پسماند و پاسداری از حقوق شهروندان، طی یک روز ۴ انبار ضایعاتی بزرگ با حکم مقام قضایی پلمب شد.

چهار انبار ضایعاتی بزرگ در خونسرخ بندرعباس پلمب شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمید جمالی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: در ادامه پلمب انبار ضایعاتی غیرمجاز پس از پیگیری‌های کارشناسان حقوقی این سازمان، ۴ انبار واقع در روستای خونسرخ شناسایی و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی و پلیس اتباع خارجی پلمب و با توجه به مشهود بودن جرم، ۳ نفر اتباع بیگانه (افغان) که از گردانندگان اصلی این انبارها هستند، دستگیر و به اردوگاه مهاجران منتقل شدند.

وی در ادامه بیان کرد: به‌دلیل افزایش انبارهای ضایعاتی در سطح شهر و حومه که مجوز فعالیت ندارند و باعث ایجاد معضلات فراوان برای شهر و شهروندان شده، طبق دستور مراجع قضایی و پس از طی مراحل قانونی پلمب می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فعالیت غیرقانونی اتباع خارجی در سطح شهر، موجب افزایش سرقت‌ها و ایجاد ناامنی‌های گسترده‌ای شده که سازمان مدیریت پسماند با استناد به قانون و با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی نسبت به جلوگیری از فعالیت آنها اقدام می‌کند‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه