English

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

رشد ۳۵ درصدی صدور مجوز سرمایه‌گذاری در قشم

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از صدور و تمدید هزار و ۵۳۱ فقره مجوز فعالیت اقتصادی در ۶ ماهه نخست سال جاری در این منطقه خبر داد.

 رشد ۳۵ درصدی صدور مجوز سرمایه‌گذاری در قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سیدمسعود آل‌عبایی، مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این خبر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۴۳۷ مجوز سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنعتی، بازرگانی، خدماتی و پیمانکاری برای فعالان اقتصادی متقاضی در منطقه آزاد قشم صادر شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد مجوز صادر شده، ۷۹ مورد مربوط به بخش صنعتی، ۱۹۶ مورد مرتبط به بخش خدماتی و پیمانکاری و ۱۶۲ فقره مربوط به حوزه تجارت و بازرگانی است.

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در این مدت ۱۰۹۴ مجوز نیز در حوزه‌های مختلف اقتصادی در منطقه آزاد قشم تمدید شده، افزود: از این تعداد، ۱۵۸ مجوز در حوزه صنعت، ۴۶۰ مجوز مرتبط با بخش خدماتی و گردشگری و ۴۷۶ مجوز در حوزه تجارت برای فعالان اقتصادی صادر شده است.

به‌گفته آل‌عبایی، تعداد مجوزهای سرمایه‌گذاری صادر و تمدید شده از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به ترتیب بیش از ۳۵ و ۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: فعالان اقتصادی جهت برخورداری از معافیت‌های مالیاتی مرتبط با فعالیت در منطقه آزاد قشم باید در زمان مقرر برای تمدید مجوز خود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه