English

نماینده ولی‌فقیه درهرمزگان:

طلاب حوزه‌های علمیه ارتباط خود با نسل جوان را پُررنگ کنند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، ارتباط پُررنگ، موثر و مستمر حوزه‌های علمیه با نسل نوجوان و جوانان دانشگاهی را در از بین بردن آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی بسیار اثرگذار دانست.

طلاب حوزه‌های علمیه ارتباط خود با نسل جوان را پُررنگ کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در آیین بازگشایی مدارس علمیه خواهران هرمزگان و معرفی مدیر جدید آن حوزه، خطاب به طلبه‌های خواهر این استان افزود: علم اندوزی کار راحتی نیست؛ بنابراین اهداف میانی شما را از هدف نهایی غافل نکند.

وی در ادامه بیان داشت: طلبه‌ای که وارد حوزه علمیه می‌شود، باید تعلقات و دلبستگی‌های عاطفی‌اش نیز تغییر کرده و در مسیر تبلیغ دین و گسترش آموزه‌های اخلاقی در مسیر زندگی نمود پیدا کند.

امام جمعه بندرعباس، یکی از دل نگرانی‌های مدیران حوزه‌های علمیه را مساله ازدواج خواهران عنوان کرد و گفت: عِلم‌آموزی نباید مانع ازدواج خواهران طلبه باشد، برای تشکیل خانواده و تحصیل در حوزه علمیه برنامه‌ریزی داشته باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، بر زیست عفیفانه و تبیین آن به دیگران به‌ویژه طلاب حوزه خواهران به جامعه تاکید کرد و یادآورشد: نباید در زندگی زوج‌های طلبه طلاق اتفافا بیافتد، درحالی که زندگی طلاب باید الگو و سرمشق زندگی سایر زوج‌های جوان باشد.‌

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در این باره با اشاره به جذب حدود ۷۰۰ نیروی طلبه در آموزش وپرورش استان هرمزگان گفت: ورود این تعداد طلبه خواهر و برادر باید باعث تحول در این استان شود.

در این مراسم راضیه سلطان عباسی ندوشن، به‌عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از سوی حجت‌الاسلام فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور معرفی شد.

رونمایی از سه کتاب دفاع مقدس «سری در نهر جاسم» (زندگینامه شهید علی بنوبندی رضایی اثر فاطمه خادمی نژاد)، «گمنام عاشق» (زندگینامه شهید محمد رضایی اثر ام‌البنین مریدی) و «ابوذر» (‌سیره اخلاقی شهید ابوذر عبدالله پور میناب‌زاده‌ اثر زهرا صالحی‌پور و حبیبه سبحانی‌نژاد) از طلاب حوزه علمیه خواهران هرمزگان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.‌

همچنین در راستای معرفی برکات زیست طلبگی جلد کتاب «من و مدرسه» از خاطرات طلاب معرفی و رونمایی شد.‌

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه