English

کشف محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در بندرعباس

دادستان مرکز استان هرمزگان از کشف محموله ۲۲ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در شهرستان بندرعباس خبر داد.

کشف محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در بندرعباس

به‌گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ‌علیرضا احمدی‌منش، دادستان مرکز استان هرمزگان با اعلام خبر کشف محموله ۲۲ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در شهرستان بندرعباس، گفت: در ادامه روند مبارزه با سوداگران مرگ در استان هرمزگان، سربازان گمنام امام زمان «عج» از انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی توسط قاچاقچیان و به‌وسیله یک دستگاه کامیون ترانزیتی باخبر شدند و با همکاری فراجا عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا  کردند.

وی در ادامه افزود: به‌دستور مقام قضایی، سربازان گمنام امام «عج» و مأموران فراجا، طی یک عملیات مشترک ضمن توقیف کامیون موردنظر، در بازرسی از آن، در مجموع ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان استان هرمزگان تصریح کرد: در جریان این عملیات، راننده کامیون حامل مواد مخدر، دستگیر شده که با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به‌سر می‌برد.

احمدی‌منش با بیان اینکه کامیون حامل این محموله بزرگ مواد مخدر از یکی از مرز‌های شرقی وارد کشور شده، خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ قصد داشتند این حجم از مواد مخدر صنعتی را در هرمزگان و استان‌های همجوار توزیع کنند که خوشبختانه با اجرای این عملیات توسط حافظان امنیت کشور در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با اشاره به اینکه این محموله مواد مخدر صنعتی، سومین محموله کشف از این نوع طی یک ماه اخیر است، تاکید کرد: به‌منظور تشدید نظارت‌ها و انسداد گریزگاه‌های قاچاقچیان با هدف جلوگیری از ورود مواد مخدر از نقاط مرزی و مبادی رسمی، نصب دستگاه ایکس‌ری در مرز‌های شرقی کشور ضروری به نظر می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه