English

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

راه حل بسیاری از مسائل شهری را باید در روستاها یافت/صنایع کوچک در روستاها راه اندازی شوند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: به غیر از استانداری و بنیاد مسکن، در اکثر دستگاه ها و سازمان ها تمرکز بر کار در روستاها پایین است در حالیکه راه حل بسیاری از مسائل شهری را باید در روستاها یافت. 

راه حل بسیاری از مسائل شهری را باید در روستاها یافت/صنایع کوچک در روستاها راه اندازی شوند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در نشست مشترک با مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان اظهار داشت: اولویت کار در اکثر دستگاه های اجرایی بگونه ای ست که ضمن انجام امور در شهرها در روستا هم کاری انجام می دهند. 

وی افزود: به غیر از استانداری و بنیاد مسکن که ادارات و تشکیلات تخصصی در حوزه روستایی دارند، در اکثر دستگاه ها و سازمان ها تمرکز بر کار در روستاها پایین است در حالیکه راه حل بسیاری از مسائل شهری را باید در روستاها یافت. 

وی با اشاره به افزایش جمعیت محلات حاشیه نشین در شهرها خاطر نشان کرد: برای حل معضلات این محلات چه در زمینه های کالبدی و چه فرهنگی و اجتماعی اعتبارات هنگفتی باید هزینه شود که با ده درصد این اعتبارات می توان بسیاری از روستاها را که مبدا این جمعیت هستند آباد کرد. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی پروژه های عمرانی قابل افتتاح در روستاها به مناسبت هفته دولت نسبت به سال گذشته یادآور شد: استانداری هرمزگان به همراه مجموعه کلیه دهیاری ها توانسته اند با مدیریت منابع و علیرغم محدودیت ها به این افزایش دست یابند که کار ارزشمندی ست. 

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه باید شرایط درآمدی و شغلی در روستاها بهبود یابد ادامه داد: راه اندازی صنایع و کارگاه های کوچک و رسیدگی به مسائل مشاغلی همچون کشاورزی، صیادی و دامپروری می تواند روستاها را رونق و شادابی بیشتری بخشد. 

وی تاکید کرد: ریشه بسیاری معضلات شهری را نیز باید در روستاها یافت و اگر می خواهیم مشکلات را از پایه حل کنیم باید به سمت تمرکز ویژه بر کار در روستاها برویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه