English

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین هرمزگان خبر داد؛

پیش بینی حضور ۷۰ هزار هرمزگانی در مراسم پیاده روی اربعین

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین هرمزگان گفت: پیش بینی می‌شود ۶۰ تا ۷۰ هزار هرمزگانی در مراسم پیاده روی اربعین امسال شرکت کنند.

پیش بینی حضور ۷۰ هزار هرمزگانی در مراسم پیاده روی اربعین

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین هرمزگان در حاشیه سفر به قشم، اظهار داشت: پارسال حدود ۵۶ هزار نفر از هرمزگان در این مراسم شرکت کردند.

وی بیان کرد:کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین فعالیت خود را آغاز کرده و برای شناسایی و آموزش و سامان دهی فرهنگی موکب‌ها در سطح استان برنامه ریزی انجام داده است.

حاجبی بیان کرد: برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم پیاده روی اربعین، کارگروه‌های نماز و تبلیغ، اعزام مبلغ، اعزام قاریان و مداحان به همراه موکب ها، کارگروه نائب الشهدا و کارگروه بانوان در کمیته فرهنگی، آموزشی ستاد اربعین استان شکل گرفته است.

مسئول کمیته فرهنگی، آموزشی ستاد اربعین استان هرمزگان خاطرنشان کرد: اطلاعات و شیوه کارکرد کمیته‌ها و مواردی که ضروری است، در فضاهای مجازی مرتبط با کمیته به صورت پیوسته اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: حضور استاندار هرمزگان به عنوان رئیس ستاد اربعین استان و پای کار آمدن همه فرمانداران، ارزشمند است.

محمد محمدحسینی تختی فرماندار شهرستان قشم نیز در این نشست گفت: شهرستان قشم داری سه موکب است که یکی از آن‌ها در کربلا و دو موکب دیگر در نجف مستقر می‌شوند.

وی افزود: همه مردم، ادارات و مسئولان شهرستان قشم برای بهتر برگزار شدن راهپیمایی پرفیض اربعین پای کار هستند و تمهیدات لازم برای برپایی مواکب اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: پارسال هزار و ۵۰۰ زائر شیعه و اهل سنت از شهرستان قشم در مراسم راهپیمایی اربعین حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه