English

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

مالیات؛ پایدارترین و سالم‌ترین منبع مالی دولت/ بازاریان نباید نگران مالیات باشند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: سازمان امور مالیاتی با پیگیری پرداخت مالیات صنایع مستقر در هرمزگان به خود استان، افزایش در آمدهای مالیاتی را از طریق کاهش فرارهای مالیاتی تامین کند.

مالیات؛ پایدارترین و سالم‌ترین منبع مالی دولت/ بازاریان نباید نگران مالیات باشند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در دیدار مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: دل‌نگرانی‌‌هایی از پرداخت مالیات صنایع و شرکت‌های مستقر در استان هرمزگان به خارچ از استان وجود داشت که از مسئولین نظارتی هم خواسته شد که این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد که در نتیجه آن شرایط مقداری بهبود پیدا کرد اما نیاز به توجه مدیرکل جدید به این موضوع وجود دارد.

وی، مالیات را با ثبات‌ترین منبع مالی دولت دانست و عنوان کرد: ثبات و پایداری بودجه‌های مالیاتی در برنامه‌ریزی‌های دولت، باید تلاش شود گروه‌هایی که خود را از پرداخت مالیات دور کرده بودند وارد گود شوند چراکه این اقشار هم از امکانات و ظرفیت‌های عمومی کشور بهره‌مند هستند و استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به دل‌نگرانی‌های بازاریان نسبت به پیش‌بینی افزایش در آمدهای مالیاتی دولت، تصریح کرد: افزایش درآمدهای مالیاتی دولت که در بودجه دیده شده است اغلب از طریق جلوگیری از فرارهای مالیاتی تامین می‌شود و بازاریان نباید نگران این موضوع شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با اشاره به اهمیت توجیه عمومی و فرهنگ‌سازی پیرامون مالیات، تصریح کرد: اقدامات لازم در حوزه فرهنگ‌سازی و توجیه عمومی در خصوص مالیات و مسائل پیرامون آن انجام شود و ائمه جمعه استان هرمزگان نیز برای تحقق این مهم پای کار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه