English

رئیس سازمان تامین اجتماعی:

موضوع بیمارستان کیش را به هیأت وزیران می‌بریم

رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: قرار شد تا در یک طرح مشترکی با یکدیگر، هزینه درمان را در قالب این طرح را طوری ببینیم که پرداخت از جیب مردم کمتر و حتی به صفر برسد و در ادامه نحوه پرداخت به گونه ای باشد که بیمارستان نیز ضرر نکند و ما این طرح را در هیأت وزیران نیز مطرح خواهیم کرد.

موضوع بیمارستان کیش را به هیأت وزیران می‌بریم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، میرهاشم موسوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی امروز به منظور حل مشکل درمان بیماران تحت پوشش این سازمان به کیش سفر کرده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دیشب جلساتی را با رییس سازمان منطقه آزاد و نیز با رییس بیمارستان کیش داشتیم تا ارزیابی دقیقی از وضعیت ارائه خدمات و نیز راهکارهای رفع مشکلات داشته باشیم.

وی افزود: مشکلاتی طی چند سال گذشته از باب ارائه خدمات از بستر موجود درمانی وجود داشته و برای کاهش بار هزینه ها از جیب مردم بدنبال اقداماتی هستیم.

موسوی عنوان کرد: اگر زمینی با قیمت مصوب دولتی در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار بگیرد، آمادگی داریم تا بصورت مستقل یک مرکز درمانگاهی تخصصی برای ارائه خدمات بهتر برای مردم که عمده آنها تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، ایجاد کنیم.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: اگر جای آماده ای وجود داشته باشد، می توانیم تملک و استقرار سریع داشته باشیم و باز هم این مسأله را مطرح و مورد پیگیری قرار دادیم.

موسوی با بیان این که مسائل و مشکلاتی در مورد قیمت تمام شده هزینه ها و سهم بیمه شدگان در بیمارستان کنونی کیش وجود دارد که در جریان جلسه امروز با مدیران عامل بیمه سلامت و بیمه نیروهای مسلح نیز تلفنی صحبت کردیم، افزود: قرار شد تا در یک طرح مشترکی با یکدیگر، هزینه درمان را در قالب این طرح را طوری ببینیم که پرداخت از جیب مردم کمتر و حتی به صفر برسد و در ادامه نحوه پرداخت به گونه ای باشد که بیمارستان نیز ضرر نکند و ما این طرح را در هیأت وزیران نیز مطرح خواهیم کرد تا مشکل ارائه خدمت به مردم را به فوریت حل کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: به مدیر درمان استان و نیز به معاونت درمان سازمان دستور دادم که هر مطالبه ای که این مرکز از تأمین اجتماعی دارد را نیز با قید فوریت و طی چند روز آینده پرداخت بشود تا مشکل این عزیزان نیز حل شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در راستای عمق بخشی به خدمت و بهینه سازی خدمات، تصمیم مهمی در سازمان گرفته ایم که اصلاح نظام پرداخت پر کیس به پزشکان است که بر اساس بخشی از تعرفه عمومی غیردولتی و بر اساس عملکرد و کیفیت عملکرد خواهد بود هم نظام پرداخت به پزشکان را جبران و هم باعث ارتقای خدمات تخصصی درمان در سازمان تأمین اجتماعی خواهد شد.

وی در اعلام خبر خوب دوم نیز گفت: ما مرحله دوم پرداخت قرض الحسنه 20 میلیونی را طی چند روز آینده آغاز ثبت نام خواهیم کرد و در مرحله اول 40 هزار نفر از بازنشستگان عزیز از آن بهره مند شدند و در این مرحله 80 هزار نفر وام 20 میلیونی قرض الحسنه خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه