English

طی حکمی از سوی وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «مصطفی ظهیری‌نیا» را به عنوان «سرپرست دانشگاه هرمزگان» منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه هرمزگان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این حکم خطاب به دکتر «ظهیری‌نیا» آورده است؛ انتظار می رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، مدیران و کارکنان (یاوران علمی) گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام آموزش عالی به ویژه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، حرکت در مرزهای دانش و دست یابی به مرجعیت و دیپلماسی علمی به انجام رسانید.

مصطفی ظهیری نیا متولد میناب-1354 دانش‌آموخته رشته جامعه‌شناسی(گرایش گروه‌های اجتماعی) از دانشگاه تهران، عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان با مرتبه دانشیار است که در سوابق مدیریتی و اجرایی خود، مدیرکل تحصیلات تکمیلی، معاون اداری، مالی و معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان را دارد.

وی همچنین حدود 20طرح پژوهشی در زمینه تحصیلات تخصصی خود به انجام رسانده و بیش از 45مقاله علمی، پژوهشی در نشریات معتبر ملی و بین‌المللی به چاپ رسانده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های محمد صادقی رئیس دانشگاه هرمزگان، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه