English

رویا جهانگیری:

استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در راستای فرهنگسازی جوانی جمعیت و فرزندآوری

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اطلاع رسانی و فرهنگسازی یکی از وظایف اصلی این کمیته است و هرگونه اطلاع رسانی، تشویق و تبلیغ در حوزه جوانی جمعیت باید از یک ساختار اصولی برخوردار باشد.

استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در راستای فرهنگسازی جوانی جمعیت و فرزندآوری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رویا جهانگیری سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در دومین کمیته رسانه در برنامه ملی قرارگاه جوانی جمعیت  با اشاره به اهمیت نقش سازمان های مردم نهاد در اطلاع رسانی و فرهنگسازی افزود: سازمان های مردم نهاد بازوی توانمند دولت هستند که اعضای آن ها افراد داوطلب و برگرفته از دل جامعه هستند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین میتوانند نقش مهم و ارزشمندی در اشاعه و ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری در جامعه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: جهت ترویج فرهنگ فرزندآوری بعنوان یک ارزش مهم در خانواده، جامعه و بومی سازی آن در استان، توجه به توانمندی سازمان های مردم نهاد بعنوان افرادی که خود از دل همین مردم هستند نقش تاثیرگذاری دارد.

جهانگیری تصریح کرد: در زمینه ترویج فرهنگ فرزندآوری، صدا و سیما از ظرفیت بالای برخوردار است که باید از آن بهره گرفته شود و در کنار آن لازم است از توانایی و پتانسیل سایر ارگان ها و دستگاه های دولتی و غیردولتی استفاده کرد.

علیرضا حمیدی زاده کارشناس صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در این جلسه با اشاره به گسترش استفاده از فضای مجازی در جامعه و اهمیت اقناع مخاطبین از تولیدات رسانه ای گفت: در تولید محتوی باید نیاز و رضایت مخاطب، مد نظر قرار گیرد و ضمن اینکه دارای اثرگذاری مناسب باشد بتواند اهداف نهایی را در دستیابی به برنامه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تامین کند.

در این جلسه در خصوص برنامه ریزی گرامیداشت هفته ازدواج، استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد در فرهنگسازی و اطلاع رسانی فرزندآوری و جوانی جمعیت و پویش دادا و کاکا گفتگو و هر یک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در جهت پیشبرد بهتر برنامه ها ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه