English

مهدی دوستی؛

هوشمندسازی ناوگان های حمل و نقل با نصب دستگاه‌های پایش سوخت سیپاد و سپهتن

استاندار هرمزگان گفت: دو سامانه هوشمند سیپاد و سپهتن جهت پایش سوخت ناوگان حمل و نقل دولتی درون شهری و برون شهری تهیه و نصب خواهد شد.

هوشمندسازی ناوگان های حمل و نقل با نصب دستگاه‌های پایش سوخت سیپاد و سپهتن

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جلسه سوخت که با حضور دادستان مرکز استان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، جمعی از مسئولین شهری و شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد بر ضرورت هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل تاکیدکرد و گفت: دو سامانه هوشمند سیپاد و سپهتن جهت پایش سوخت ناوگان حمل و نقل دولتی درون شهری و برون شهری تهیه و نصب خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح هوشمندسازی در جلوگیری از قاچاق سوخت افزود: اجرای پایلوت طرح، فردا در یکی از دستگاه‌های دولتی آغاز می شود.
دوستی با تاکید بر اهتمام ویژه دستگاهای متولی برای اجرای سریع و دقیق طرح ادامه داد: شهرداری بندرعباس، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به عنوان متولی طرح باید تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات به کار گیرند.
استاندار هرمزگان باتوجه به نظرات  شرکت های دانش بنیان حاضر در جلسه تولید و نصب دستگاه های هوشمند پایش سوخت را گام مهمی در رفع معظل قاچاق سوخت دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه