English

محمدعلی دادور خبرداد؛

انحصار ساخت کارت‌های چهار لایه شکسته شد

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: کارهای بزرگی از جمله ساخت کارت های چهار لایه که در انحصار آمریکا و برخی کشورهای اروپایی بود در سالی که گذشت در این شرکت شکسته شد.

انحصار ساخت کارت‌های چهار لایه شکسته شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمدعلی دادور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: کارهای بزرگی از جمله ساخت کارت های چهار لایه که در انحصار آمریکا و برخی کشورهای اروپایی بود در سالی که گذشت در این شرکت شکسته شد.  

وی افزود: این کارت‌های چهار لایه که برای نخستین مرتبه در کشور موفق به ساخت آن شده ایم در تجهیزات سنجش دما و فشار بکار طرح‌های پالایشی به کار گرفته می‌شود.

دادور ادامه داد: فناوری دیگری که پیش‌تر در انحصار آلمان و تعدادی از کشورها بود و با تلاش متخصصان جوان این پالایشگاه، پس از یک سال و نیم طرح پژوهشی بدست آمد در زمینه احتراق بهتر بویلر هاستودر است که روزهای پایانی سال در این مجموعه راه‌اندازی شد.

دادور عنوان کرد: ساخت شیرهای دی واترینگ مخازن که مانع از هدر رفت فرآورده می‌شود و ساخت ترانسمیتر دما که در انحصار چند کشور بود نیز از دیگر دستاوردهایی است که در سال گذشته توسط مهندسان سخت کوش این پالایشگاه بدست آمد.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توافق نامه های پیش از این بین مراکز فنی و حرفه ای و دانشگاهی با مجموعه شرکت نفت ستاره خلیج فارس امضا شده است و مذاکراتی با دانشگاه هرمزگان نیز انجام شده است که به زودی منجر به امضاء تفاهم‌نامه خواهد شد.

دادور ادامه داد: تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد هم در مرحله پایانی قرار دارد و با شرکت‌های دانش بنیان نیز باید وارد مذاکرات شویم تا در تحقق شعار سال به فرموده مقام معظم رهبری مدظله‌العالی به مانند گذشته سرآمد باشیم.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در پایان گفت: طی سالیان گذشته براساس شعارهای سال‌ها امور را اجرایی کردیم تا بیش از پیش در راه سرافرازی ایران اسلامی قدم برداریم و با پیش بری امور در سال جاری نیز بر اساس شعار سال، امیدواریم درخشش کشور عزیزمان بر قله‌های علم و صنعت را شاهد باشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه