English

تأکید دادستان بندرعباس بر تأمین امنیت مردم در چهارشنبه پایان سال/ برخورد قضایی در انتظار هنجارشکنان

دادستان مرکز استان هرمزگان بر صیانت از امنیت مردم در چهارشنبه آخر سال تأکید کرد و گفت: با هنجارشکنانی که بخواهند بدون توجه به قوانین، نظم عمومی را برهم بزنند برخورد قضایی خواهد شد.

تأکید دادستان بندرعباس بر تأمین امنیت مردم در چهارشنبه پایان سال/ برخورد قضایی در انتظار هنجارشکنان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا احمدی منش دادستان مرکز استان هرمزگان عنوان کرد: با افرادی که بخواهند بدون توجه به هشدار‌ها با قانون شکنی و استفاده از مواد منفجره و اشتعال زا، سلامت مردم و امنیت روانی جامعه را خدشه دار کنند برخورد قضایی و بازدارنده خواهد شد.

این مقام قضایی در ادامه یادآور شد: نگهداری، حمل و خرید و فروش مواد محترقه نیز به موجب ماده ۱۲ قانون مجازات مرتکبین قاچاق اسلحه و مهمات جرم است.

وی درخصوص برخورد قضایی با مجرمین چهارشنبه‌سوری گفت: استفاده از مواد محترقه اگر منتهی به آسیب بدنی شود علاوه بر مجازات حبس، موجب محکومیت به پرداخت دیه به مصدومین نیز خواهد شد.

احمدی منش همچنین در ادامه افزود: با اتخاذ تدابیر لازم ضابطین قضایی به منظور شناسایی افرادی که از این موقعیت جهت تهدید سلامت مردم، تخریب اموال عمومی و برهم زدن امنیت شهروندان سوء‌استفاده می‌کنند اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تمامی مسؤولین و ارگان‌های مربوطه برنامه‌ریزی لازم را برای پیشگیری از وقوع حوادث ناخوشایند چهارشنبه آخر سال به‌عمل آورده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان افزود: شهروندان با تبعیت از قانون، توجه به تذکرات مسئولان و همچنین پرهیز از تجمعات غیرضروری و اقدامات نابهنجار و مخاطره‌آمیز پایان سال خوبی را برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه