English

توانمند شدن نیروهای متخصص می‌تواند صنعت نفت و گاز را به اوج برساند

سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم گفت: با استفاده از نیروهای نخبه و کارآمد و به‌دنبال آن همچنین بهره گیری از روش های نوین و استراتژیک پدافندی ، یکی از مهم‌ترین گزینه‌های رشد یک سازمان است.

توانمند شدن نیروهای متخصص می‌تواند صنعت نفت و گاز را به اوج برساند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، پارسا پروین سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم افزود: همواره در پالایشگاه های گازی کشور در راستای جلوگیری و مقابله با هرگونه حملات سایبری در سیستم های مربوطه، با همت و عزم راسخ متخصصان توانمند و جوانان نخبه از روش های نوین حفاظتی، دفاع سایبری و پدافند غیرعامل در حفاظت از تاسیسات صنعت عظیم گاز بالاخص در خطه جنوب کشور مورد استفاده و بهره گیری قرار می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تاسیسات پالایشگاه گاز سرخون در تولید بخشی از انرژی پاک مورد نیاز کشور و خدمت رسانی به هموطنان در جنوب کشور، تصریح کرد: خلاقیت، نوآوری و دستاوردهای عظیم کارکنان خلاق و کارآزموده این شرکت در تمامی بخش های مختلف تاثیرگذاربوده و انتظار داریم همچنان با صلابت و تاسی از آرمان های انقلاب اسلامی در راه حفاظت از ارزش های سازمانی گام های بسزایی در پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه های مربوطه و همچنین به جهت نگهداری و حفاظت از اموال در سطح صنعت گاز بردارند.

پروین عنوان کرد: بهره گیری از کانال های حفاظتی در تاسیسات صنعت گاز بسیار فرهیخته و امر مهمی تلقی گردیده، بر اساس وظیفه ای که بر دوش مدیران و مردان خستگی ناپذیر این صنعت گذاشته شده تا نسبت به انجام ماموریت ها و حفاظت از اموال و تاسیسات سازمان مبادرت ورزند.

وی گفت: ما بایستی عملکرد ارزشمند و تاثیرگذار همکاران زحمتکش در بخش های مختلف را  در راستای وظیفه خطیر تولید پایدار به جهت خدمت رسانی به هموطنانمان در بخش خانگی، صنایع و تجاری مد نظر گرفته و در اولویت های اساسی قرار دهیم.

سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در پایان تاکید کرد: هریک از کارکنان صنعت گاز کشور بعنوان چشم و گوش سازمان هستند و با روند رو به رشد کانال های حفاظتی و اجرای کامل وظایف و مسئولیت های محوله، مسیر حرکت و پیشرفت به سوی افق روشن در جهت تحقق اهداف و مأموریت های سازمان دربخش های مختلف هموار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه