English

غلامعلی رخشانی مهر مطرح کرد؛

تامین برق پایدار در تابستان آینده از مهم ترین اهداف دولت است

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: تلاش دولت ایجاد شرایط مناسب تامین برق در فصل های آینده به ویژه تابستان سال بعد است به گونه ای که تامین برق پایدار در تابستان از مهم ترین اهداف دولت است.

تامین برق پایدار در تابستان آینده از مهم ترین اهداف دولت است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در نشست با مدیران شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با اشاره بر مبحث تامین انرژی برای تابستان خاطر نشان کرد: از هم اکنون برنامه ریزی برای تامین برق پایدار برای مشترکین آغاز شده است.

وی با تاکید برآمادگی نیروگاه‌ها برای تامین برق در پیک بار تابستان از مشترکین خواست برای پایداری جریان برق به‌ویژه در پیک تابستان، مدیریت در مصرف برق را جدی بگیرند.

وی در ادامه به ضرورت مدیریت مصرف و تعدیل روشنایی معابر عمومی با هدف تامین انرژی پیک زمستان اشاره کرد و افزود: باتوجه به محدودیت تامین سوخت نیروگاه‌ها و حفظ رفاه عمومی شهروندان، طرح تعدیل روشنایی معابر در سراسر کشور آغاز شده و چراغ‌ها در معابر اصلی و پارک‌ها بصورت یک در میان روشن می شوند.

وی افزود: چراغ های با فناوری جدید و ال ای دی با هدف کاهش مصرف برق جایگزین لامپ های با مصرف بالا شود.

رخشانی مهر سپس با اشاره به موضوع  تسریع در نصب کنتورهای هوشمند گفت: برای کنترل مصرف برق مشترکین صنعتی، اداری و مشترکین پرمصرف، توسعه سامانه های کنترل از راه دور ضروری است. به گفته وی، تا تابستان سال آینده تمام مشترکین کشاورزی، خانگی پرمصرف، اداری و مشترکین تجاری باید مجهز به کنتور هوشمند شوند.

وی با تاکید بر توسعه سامانه های خدمات غیرحضوری گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مشترکین و متقاضیان، خدمات الکترونیک از طریق سامانه تلفن 121 ، اپلیکیشن برق من و میز خدمت الکترونیک توسعه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه