English

بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان بهسازی و آسفالت شده است.

بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۹۴ کیلومتر از راه‌های روستایی عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام شده است و در ۴۴ کلیومتر از راه‌های روستایی عملیات زیر سازی تا مرحله پریمکت انجام و در سال جدید عملیات آسفالتی انجام خواهد شد.

وی افزود: با احداث و بهسازی ۹۴ کلیومتر راه روستایی بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

کهریزی با بیان این که ۴۴ کیلومتر از راه‌های روستایی در سال گذشته تا مرحله پریمکت پیش رفته است، گفت: با مساعد شدن وضعیت جوی و آغاز فعالیت کارخانه های آسفالت استان عملیات روکش آسفالت محورهای روستایی انجام خواهد شد.

وی گفت: در فروردین ماه سال‌ جاری در محورهای روستایی سرایی لاریز کریم به طول ۱.۳ کیلومتر و راه روستایی الیاسی محمود نادر به طول ۰.۳ کیلومتر در شهرستان سرپل ذهاب عملیات پریمکت، اجرایی ۲ هزار متر لایه اساس در راه روستایی ده‌باغ شهرستان کرمانشاه و اجرایی عملیات ابنیه فنی در راه روستایی تنگاب شهرستان قصرشیرین انجام شده است.

سید شهرام کهریزی با بیان این‌ که راه‌های روستایی فرعی موتور محرک تولید است، گفت: هر چه دسترسی روستاها به راه‌ها بهتر باشد، تولیدات با قیمت مناسب‌تری به بازارهای مصرفی می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه