English

دانشگاه صنعتی ظرفیت مناسبی برای توسعه تجهیزات بروز در بخش کشاورزی دارد

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: دانشگاه صنعتی ظرفیت مناسبی برای توسعه تجهیزات بروز در بخش کشاورزی دارد.

دانشگاه صنعتی ظرفیت مناسبی برای توسعه تجهیزات بروز در بخش کشاورزی دارد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «غلامرضا گودرزی» در گفت و گویی با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران در دانشگاه صنعتی اراک، بیان کرد: به همت مرکز تحقیقات و منابع طبیعی استان مرکزی در حاشیه این همایش نشست تخصصی چشم‌انداز گسترش، نفوذ دانش و فناوری‌های صنعتی در بخش کشاورزی برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف از این نشست هم‌اندیشی با نخبگان دانشگاهی، پژوهشی، صنایع و بهره‌برداران بخش کشاورزی برای بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه و نخبگان در بخش کشاورزی بود.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی عنوان کرد: دانشگاه صنعتی ظرفیت مناسبی برای توسعه تجهیزات بروز در بخش کشاورزی دارد، تحقیقات بخش کشاورزی در خصوص استفاده از شیوه‌های نوین کشت می‌تواند در کنار دانشگاه قرار بگیرد و در نهایت به تولید دستگاه‌ها و تجهیزات کاربردی ختم شود که بهره‌وری در کشاورزی را افزایش دهد.

گودرزی اظهار کرد: ورود ماشین‌ها و ابزار بروز و کارآمد در بخش کشاورزی به تولید محصول باکیفیت ختم می‌شود که امنیت غذایی از این طریق تامین خواهد شد.

وی با اشاره به این نکته که مکانیزاسیون یکی از ابزارهای افزاینده بهره‌وری در بخش کشاورزی است، تاکید کرد: تقویت ارتباط دانشگاه زمینه پیشرفت مکانیزاسیون را فراهم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه