English

جمع‌آوری پوسترهای تبلیغی خارج از اندازه‌ قانونی نامزدهای انتخابات در ساوه

دادستان عمومی و انقلاب ساوه از جمع‌آوری پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که خارج از اندازه‌های قانونی چاپ شده بودند خبر داد و گفت: با برهم زنندگان نظم عمومی به‌صورت جدی برخورد قانونی می‌شود.

جمع‌آوری پوسترهای تبلیغی خارج از اندازه‌ قانونی نامزدهای انتخابات در ساوه
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، محمودرضا سازنده روز جمعه در گفت‌وگویی با اشاره به اهتمام جدید دادستانی در رعایت حقوق شهروندان در ایام تبلیغات انتخابات ١۴٠٢ اظهار کرد: پس از آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای برخی اقدامات غیر قانونی در روند تبلیغات از سوی عده محدودی از نامزدها در این شهرستان روی داد که دادستانی به‌ عنوان مدعی العموم به مساله ورود پیدا کرد.

وی اضافه کرد: مقرر شده همه ستادها و نامزدهای انتخاباتی از اخلال در نظم عمومی مقابل ستادها خودداری کنند و رعایت حقوق دیگر از جمله جلوگیری از توقف خودروها مقابل ستادها به‌ منظور جلوگیری از ترافیک از سوی نامزدها پیگیری و کنترل شود.

دادستان عمومی و انقلاب ساوه یادآور شد: همچنین نامزدها موظف هستند از ایجاد مزاحمت‌ و آلودگی‌های صوتی در ستادهای تبلیغاتی جلوگیری کرده و دادستانی تحت هیچ شرایطی اجازه این اقدام را نخواهد داد و با خاطیان طبق مقررات برخورد قضایی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه پوسترهای تبلیغاتی برخی نامزدها در اماکن عمومی، جداول و دیوارهای سطح شهر و خارج از اندازه‌های قانونی نصب شده بود افزود: به نامزدها و نمایندگان آنان اعلام‌شده که هرچه زودتر نسبت به جمع وآوری پوسترها و اصلاح محل اصلاح اقدام کنند.

سازنده گفت: همچنین شهرداری مکلف شده نسبت به برآورد خسارت وارده به اموال عمومی اقدام کند تا در صورت اصلاح نشدن از سوی نامزدهای خاطی این خسارت‌ها در پرونده آنان لحاظ شود.

وی اضافه کرد: هرچند تا کنون پرونده‌ای مبنی بر تخلفات انتخاباتی در شهرستان تشکیل نشده اما گزارش‌های متعددی به دادستانی منعکس شده که پس از برگزاری انتخابات به‌ صورت قانونی به آنها رسیدگی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه