English

امنیت در نظام جمهوری اسلامی با رشادت های سربازان گمنام امام زمان(عج) محقق شده است

امام جمعه اراک گفت: نظام جمهوری اسلامی در عین حال که در کانون ناامنی‌ها و در مرکز شرارت‌های استکبار جهانی و صهیونیست‌ها قرار دارد ولی امنیت کامل در آن حکمفرما است که این مهم با رشادت های سربازان گمنام امام زمان(عج) محقق شده است.

امنیت در نظام جمهوری اسلامی با رشادت های سربازان گمنام امام زمان(عج) محقق شده است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز جمعه در گفت و گویی افزود: نظام جمهوری اسلامی در عین حال که در کانون ناامنی‌ها و در مرکز شرارت‌های استکبار جهانی و صهیونیست‌ها قرار دارد ولی امنیت کامل در آن حکمفرما است که این مهم با رشادت های سربازان گمنام امام زمان(عج) محقق شده است.

وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشاکش بحران های مختلف امنیتی جز به رضایت خداوند در تامین امنیت مردم ایران و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی اندیشند و در این راه متعالی از تقدیم جان عزیز خویش دریغ ندارند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: مجموعه وزارت اطلاعات در تمامی صحنه‌های مرتبط به حفظ تمامیت ارضی، نظام جمهوری اسلامی، کیان کشور و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی نهایت ایثارگری و جان‌فشانی را از خود نشان داده و در این مسیر شهدای زیادی تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: نامیدن روز سربازان گمنام در تقویم در تلاقی با ولادت حضرت مهدی(ع)، در بردارنده مفاهیم بلندی است، زیرا اگر ایران امروز از امنیت پایدار برخوردار است مرهون ایثار این سربازان گمنام در وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور است که از نثار جان خویش در راه تأمین امنیت مردم دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) فرصتی برای بازخوانی نقش ممتاز مردان و زنانی است که با سلاح ایمان و بصیرت، از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون صدها توطئه کوچک و بزرگ را خنثی کرده و همواره در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری پاسدار کیان ایران اسلامی بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه