English

اعزام ۱۵۰ زائر زرندیه‌ای به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: ۱۵۰ نفر از بسیج اقشار این شهرستان با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

اعزام ۱۵۰ زائر زرندیه‌ای به مناطق عملیاتی جنوب کشور
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، سرهنگ پاسدار حمید رسولی روز سه شنبه در حاشیه اعزام این کاروان اظهار کرد: این تعداد زائر با همکاری ادارات، نهادها و سازمان‌های مختلف و خیرین به صورت کاروانی راهی سفر راهیان نور شدند.

وی هدف از اردوهای راهیان نور را تبیین سیره شهدا و امام شهدا، انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: با توجه به استقبال بسیار بالای خانواده‌ها و جوانان از برنامه‌هایی که به صورت اردویی برگزار می‌شود باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای صورت بگیرد که عملیات فرهنگی با زمینه‌ها و ظرفیت‌های اردویی ترکیب شوند.

فرمانده سپاه زرندیه اظهار داشت: با حضور در فضای معنوی مناطق عملیاتی جنوب کشور که آغشته به خون شهدا است باید حداکثر استفاده و بهره را در این سفر داشته باشیم زیرا که امنیت امروز کشور مدیون فداکاری جانبازان و رزمندگان و نتیجه خون شهیدان است.

رسولی ادامه داد: اردوهای راهیان نور، بهترین فرصت برای جهاد تبیین است و ضرورت دارد در این اردوها، فرهنگ جهاد و شهادت برای جوانان تبیین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه