English

بانک توسعه تعاون استان مرکزی ۱۲ هزار میلیارد ریال وام پرداخت کرد

معاون اعتباری و حقوقی بانک توسعه تعاون استان مرکزی گفت: بانک توسعه تعاون این استان از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ هزار میلیارد ریال وام در کلیه بخش‌های اقتصادی پرداخت کرده است.

بانک توسعه تعاون استان مرکزی ۱۲ هزار میلیارد ریال وام پرداخت کرد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مهدی شایسته روز سه‌شنبه در گفت و گویی افزود: ۷۰ درصد از این میزان وام به شرکت‌های تعاونی و اعضای تعاونی‌ها در استان مرکزی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: بانک توسعه تعاون استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال وام ازدواج، ۹۱ میلیارد ریال وام فرزندآوری و ۲۱ میلیارد ریال وام ودیعه مسکن فرزندآوری اعطا کرد.

معاون اعتباری و حقوقی بانک توسعه تعاون استان مرکزی ادامه داد: این بانک، عامل پرداخت وام صندوق توسعه ملی نیز است و در این مدت، یک‌هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

شایسته اظهار کرد: پرداخت ۳۰ میلیارد ریال وام صندوق نوآوری و شکوفایی، صدور حدود یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبارات اسنادی و صدور سه هزار میلیارد ریال ضمانت‌نامه از دیگر اقدامات صورت گرفته بانک توسعه تعاون استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون است.

بانک توسعه تعاون یک بانک ۱۰۰ درصد دولتی است که در راستای حمایت از بخش تعاون کشور و در جهت رسیدن به تحقق سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد در سال ۸۸ و مطابق سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی با تبدیل صندوق تعاون کشور به بانک تاسیس شده است‌ و این بانک در استان مرکزی دارای ۱۴ شعبه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه