English

صادرات کالا ۱۴ میلیون دلاری تعاونی‌های استان مرکزی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تعاونی‌های این استان در ۹ ماه امسال ۱۴ میلیون دلار کالا به کشورهای مختلف جهان صادر کردند.

صادرات کالا ۱۴ میلیون دلاری تعاونی‌های استان مرکزی

، جمشید امیدی روز سه‌شنبه در گفت و گویی افزود: بیشترین صادرات کالا صورت گرفته شرکت‌های تعاونی این استان در این مدت در بخش گل و گیاه آپارتمانی و شاخه بریده، پوکه آمپول، مواد شیمیایی و معدنی، ایزوگام و فرش بوده است.

وی بیان کرد: کالاهای صادراتی شرکت‌های تعاونی استان مرکزی به مقاصد کشورهای مختلف از جمله عراق، پاکستان، ارمنستان، روسیه، عمان، برزیل، تونس، هلند و کشورهای اروپایی انجام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: ۲۹ شرکت تعاونی جدید در گرایشات مختلف نیز از ابتدای امسال تاکنون در این استان با ۹۹۶ فرصت شغلی ایجاد شده است.

امیدی با بیان اینکه، ۱۸ کمیته در این مدت برای ساماندهی تعاونی‌های مشکل‌دار استان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: نظارت بر اقدامات منجر به طرح طبقه‌بندی مشاغل در ۱۶ کارگاه‌ مشمول قانون کار، ۱۱۲ نظارت ایمنی و حفاظت فنی دستگاه‌ها و تجهیزات بنگاه‌های اقتصادی، نظارت و پایش ۱۳ هزار و ۶۹۳ فرصت شغلی ایجاد شده در سال جاری و بررسی مشکلات هشت بنگاه اقتصادی دارای حقوق معوق از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در استان مرکزی در ۹ ماه امسال به سه هزار و ۶۰ نفر رسید و ۴۷۰ نفر نیز از این افراد برای دریافت آموزش‌های تخصصی به اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه