English

سرپرست دفتر امور استان‌های وزارت ورزش:

نام‌آوران عرصه ورزش مبلغ معرفت‌های ایران اسلامی در میادین بین‌المللی هستند

سرپرست دفتر امور استان های وزارت ورزش گفت: قهرمانان و نام آوران عرصه ورزش به عنوان سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئولیت صیانت و مبلغ معرفت‌های ایران اسلامی در میادین بزرگ جهانی و بین‌المللی هستند.

نام‌آوران عرصه ورزش مبلغ معرفت‌های ایران اسلامی در میادین بین‌المللی هستند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، رسول منعم در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران استان مرکزی افزود: قهرمان و نام‌آوران عرصه ورزش کشور بزرگ‌مردان و دلیرزنانی هستند که از مکتب حاج‌قاسم سلیمانی به‌ویژه بانوان گرانقدر کشور با حجاب اسلامی تصویر بزرگی از عظمت زن مسلمان ایرانی را در مقیاس‌های جهانی یادآوری می‌کنند.

وی ادامه داد: این موضوع اشاره می‌کند که ورزش بدون ارزش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون ارزش است. 

منعم با اشاره به دو سال خدمت صادقانه وزارت ورزش در دولت سیزدهم که مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت، اظهار کرد: تلاش در جهت تهیه احکام اثربخش مبتنی بر اولویت‌های ورزش کشور در برنامه هفتم توسعه کشور طراحی شده است.

سرپرست دفتر امور استان‌های وزارت ورزش افزود: اجرای طرح‌های تحولی زودبازده به جهت افزایش سهم ورزش در سلامت ملی و کاهش بیماری‌های غیرواگیر در کشور، اجرای طرح آمایش سرزمین و پیشبرد طرح‌های عمرانی کشور در کنار ورزش قهرمانی توسعه زیرساخت‌های ورزشی با رویکرد عدالت‌محور، ترویج فرهنگ اخلاق و معنویت در محیط‌های ورزشی توجه به ورزش توجه خاص به توسعه ورزش بانوان در بخش همگانی و قهرمانی حرفه‌ای‌سازی ورزش با نگاه مبتنی بر رونق اقتصادی به بخش ورزش و افزایش سهم آن در اشتغال‌آفرینی، استفاده بهینه از ظرفیت نخبگان و جوانان مومن انقلابی در عرصه‌های تصمیم‌سازی و مدیریتی ورزش کشور با رویکرد آینده‌نگری همچنین استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در جهت جبران عقب‌ماندگی‌های ناشی از علم و فناوری در عرصه‌های مختلف ورزشی به‌ویژه ورزش قهرمانی از خدمات صادقانه در دولت سیزدهم بوده است.

منعم ادامه داد: در همین راستا با برنامه‌ریزی بسیار خوبی که در اعزام کاروان جمهوری اسلامی ایران به بازی‌های آسیایی چه در بخش کاروان بازی‌های آسیایی به نام شهید حججی و چه در بخش کاروان ورزشی کشورمان به مسابقات پارآسیایی به‌نام فرزندان ایران با شعار «ایمان ایران افتخار» اتفاق افتاد، شاهد کسب افتخارات مختلفی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این توفیقات نباید از حضور معنوی و رعایت سجایای اخلاقی قهرمانان ورزشی مرد و زن کشور در این عرصه انتخاب‌ها غافل شد، چراکه در تأیید حضور معنوی، مقام معظم رهبری در دیدار ابتدای آذر ماه سال‌جاری با قهرمانان آسیایی و پار آسیایی ۱۱ بار از حضور ارزشمند این عزیزان تقدیر و تجلیل کرد.

رسول منعم با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرمشق ما مسئولین ورزش کشور باشد، گفت: فرمایش و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید به یک گفتمان در فعالیت‌ها ورزشی تبدیل شود.

وی ضمن تقدیر و تجلیل از تلاش و زحمات نام‌آوران استان مرکزی بواسطه افتخار آفرینی در آوردگاه‌های بین‌المللی به نمایندگی از مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: امید می‌رود برگزاری این برنامه‌ها بتواند زمینه و بستر مناسب را برای رشد و پویایی همچنین نشاط، شادابی و  سلامتی برای ورزش استان مرکزی به خصوص برای جوانان این استان فراهم کند.

عکس خبر2

عکس3

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه