English

برگزاری کمیته تخصصی محیط زیست، توسعه پایدار، آموزش و مشارکت مردمی تالاب میقان

دومین جلسه کمیته تخصصی محیط زیست، توسعه پایدار، آموزش و مشارکت مردمی تالاب میقان در راستای برنامه جامع مدیریت زیست محیطی تالاب با حضور اعضا در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

برگزاری کمیته تخصصی محیط زیست، توسعه پایدار، آموزش و مشارکت مردمی تالاب میقان
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، دومین جلسه  کمیته تخصصی محیط زیست ، توسعه پایدار، آموزش و مشارکت مردمی تالاب میقان با موضوع بررسی برنامه مدیریت بحران های زیست محیطی تالاب ( آتش سوزی ، بیماری ها و .... ) جهت الحاق به برنامه مدیریت جامع تالاب میقان بصورت کارگاه یک روزه با حضور اعضا در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی برگزار گردید.

در این جلسه با توجه به پیدایش  بحران های زیست محیطی درسنوات گذشته در تالاب میقان از جمله بروز دو بار آتش سوزی در نیزارها، شیوع بیماری آنفلوآنزای ، پدیده گرد و غبار و ... بحران های پیش رو ،تدوین برنامه راهبردی بحران های زیست محیطی و الحاق به برنامه جامع تالاب میقان امری ضروری دانسته شده که در این کارگاه یک روزه مطرح و اعضا به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختند.

گفتنی است  تالاب میقان جزو ۸ تالاب اولویت ‌دار سازمان حفاظت محیط زیست از بین بیش از ۲۵۰ تالاب کشور است؛‌ این تالاب باتلاقی است و ۱۲.۵ هزار هکتار وسعت عرصه آبی آن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه