English

کاهش هفت و ۸۴ صدم درصدی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان مرکزی

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی از کاهش هفت و ۸۴ صدم درصدی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در این استان خبرداد

کاهش هفت و ۸۴ صدم درصدی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، علیرضا حسینی روز دوشنبه در گفت‌وگویی افزود: یک میلیون و ۴۵ هزار و ۲۴۱ نفر از مردم استان مرکزی از خدمات بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی برخوردارند و بیمه‌شگان سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، چهار و ۱۰ صدم درصد افزایش یافته‌است.

وی ادامه داد: ضریب پوشش بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی امسال در استان مرکزی به ۷۳ و ۱۲ صدم درصد رسید که نسبت به سال گذشته، نشان از افزایش ۲ و ۸۸ صدم درصدی دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی از کاهش هفت و ۸۴ صدم درصدی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در این استان خبرداد و گفت: کاهش تعداد مقرری بگیران سازمان در استان به دلیل اشتغال مجدد و معرفی به کار این افراد است.

حسینی خاطرنشان کرد: تعداد مقرری بگیران سازمان تامین اجتماعی امسال در استان مرکزی سه‌هزار و ۴۳ نفر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۵۹ نفر کاهش یافته‌است.

وی، تعداد بیمه شدگان اصلی و تبعی سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی را به ترتیب ۳۴۴ هزار و ۳۳ نفر و ۴۹۰ هزار و ۶۷۲ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد بیمه شدگان اصلی و تبعی این سازمان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب سه و ۸۶ صدم درصد و سه و ۳۶ صدم درصد افزایش دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: تعداد بیمه شدگان اجباری سازمان تامین اجتماعی در این استان امسال به ۲۳۴ هزار و ۹۸۸ نفر رسید که تعداد این بیمه شدگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت هزار و ۳۰۲ نفر معادل سه و ۲۱ صدم درصد افزایش نشان می‌دهد.

حسینی از افزایش پنج و ۷۱ صدم درصدی تعداد سایر بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی خبرداد و گفت: تعداد سایر بیمه شدگان از جمله توافقی، اختیاری و مشاغل آزاد این سازمان در استان با افزایش پنج هزار و ۷۳۲ نفری نسبت به سال گذشته، به ۱۰۶ هزار نفر در سال جاری رسید.

وی ادامه داد: ۱۰۸ هزار و ۵۶۱ نفر مستمری بگیران اصلی و ۱۰۱ هزار و ۹۷۵ نفر مستمری بگیران تبعی سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی حضور دارند که تعداد این افراد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۶ و ۵۶ صدم درصد و ۶ درصد افزایش یافت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی، از افزایش سه و ۵۷ صدم درصدی کارگاه‌های فعال تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان خبرداد و گفت: ۸۳۸ کارگاه امسال به تعداد کارگاه‌های فعال تحت پوشش سازمان در استان افزوده شد و تعداد این کارگاه‌ها به ۲۴ هزار و ۳۱۵ واحد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه