English

رویداد مردمی اشتغال استان مرکزی در امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون اراک برگزار می شود

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: رویداد مردمی اشتغال استان مرکزی در امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون اراک برگزار می شود.

رویداد مردمی اشتغال استان مرکزی در امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون اراک برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، نگین براتی اظهار داشت: اولین رویداد مردمی اشتغال استان مرکزی با موضوع بهم رسانی عرضه و تقاضای نیروی کار با تمرکز بر کلیه حوزه های صنعت، خدمات و کشاورزی و به خصوص در حوزه دانش بنیان و فناور اجرا می گردد.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: این رویداد به منظور برقراری ارتباط سریع کارفرمایان و جویندگان کار و اجرایی شدن برنامه توسعه و یکپارچه سازی نظام اطلاعات بازار کار و توسعه سامانه جستجوی شغل در استان مرکزی برگزار می‌شود.

نگین براتی زمان برگزاری این رویداد را 28 آذرماه اعلام کرد و افزود: رویداد مردمی اشتغال در امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون اراک برگزار می شود و کارفرمایان و کارجویان می توانند از ساعت 15 الی 19 به این محل مراجعه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این رویداد کاهش دغدغه کارفرمایان متقاضی نیروی کار جدید، تسریع در برقراری ارتباط کارجویان و کارفرمایان و ایجاد اشتغال در استان است.

نگین براتی از حضور نمایندگان اداره کل در این برنامه خبر داد و تصریح کرد: این رویداد با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی،دستگاه های تابعه وزارت متبوع سازمان تامین اجتماعی،بهزیستی،آموزش فنی وحرفه ای،صندوق کارآفرینی امید،بانک های توسعه تعاون و رفاه کارگران،صندوق بازنشستگی،مدیریت درمان تامین اجتماعی،صندوق بیمه روستاییان وعشایر، کارفرمایان و مدیران دفاتر کاریابی های غیردولتی برگزار می شود.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در این رویداد ضمن انجام راهنمایی و مشاوره شغلی در زمینه اشتغال و تسهیلات، در صورت وجود فرصت شغلی متناسب با درخواست کارجویان، به فرصت‌های شغلی موجود معرفی می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه