English

تغییر در جامعه صحنه‌های فرهنگی با حضور شهدای گمنام

استاندار مرکزی گفت: حضور شهدای گمنام در جامعه صحنه‌های فرهنگی کشور را تغییر می‌دهد و استقبال مردم از این عزیزان بی‌نظیر است.

تغییر در جامعه صحنه‌های فرهنگی با حضور شهدای گمنام
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «فرزاد مخلص‌الائمه» روز چهارشنبه در هشتمین دوره آموزشی سلامت جانبازان شیمیایی استان مرکزی در سالن زیتون جمعیت هلال احمر این استان، در اراک، افزود: استان مرکزی هم‌اکنون میزبان هشت شهید گمنام است که در دستگاه‌ها، نهادها و مراکز مختلف تشییع می‌شوند.

وی بیان کرد: جانبازان از دیگر اقشار عزیز این جامعه هستند که حق بزرگی بر گردن همه دارند.

استاندار مرکزی ادامه داد: وضعیت جانبازان شیمیایی با سایر جانبازان متفاوت است و این قشر با رفتار غیرانسانی دشمنان و به کارگیری سلاح شیمیایی، سال‌های سال با مشکلات فراوان زندگی می‌کنند.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: همسران جانبازان بویژه جانبازان شیمیایی از جایگاه بالایی برخوردارند و این قشر باید مورد حمایت معنوی و مادی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: حضور شهدا در جامعه چراغی برای یادآوری است که راه را گم نکنیم.

استاندار مرکزی افزود: مسیر تقابل حق و باطل از ابتدای خلقت تاکنون بوده و ادامه دارد و انسان باید بداند در این مسیر بلند تاریخ، در کدام جبهه قرار دارد.

مخلص‌الائمه گفت: یکی از گذاره‌های پررنگ تقابل حق و باطل در فلسطین جریان دارد و باید موضع خود را در این جریان بدانیم.

وی تاکید کرد: حتی اگر نمی‌توانیم به لحاظ فیزیکی در آن جبهه حضور داشته باشیم، به لحاظ معنوی و آرمانی باید موقعیت خود را نسبت به جنگ فلسطین بدانیم.

استاندار مرکزی یادآور شد: در آخرین رای‌گیری شورای امنیت سازمان‌ملل، همه کشورها جزو آمریکا به آتش بس رای دادند.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: جهان در حمایت از فلسطین به پا خواسته و صدای آمریکاستیزی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، در دنیا به گوش می‌رسد.

وی گفت: حمایت آمریکا از اسرائیل علت‌های مختلفی دارد که یکی از آنها، حضور زیاد یهودی‌ها در آمریکا است و قدرت لابی یهودی در این کشور، حمایت از صهیونیسم دارد.

استاندار مرکزی ادامه داد: یهودی‌ها در تصمیم‌گیری آمریکا تاثیرگذارند و هر کجا تصمیمی گرفته شود، صهیونیست یهودی در آن حاضر است.

مخلص‌الائمه بیان کرد: مهمتر از صهیونیست یهودی و لابی یهودی، فعالیت شورای روابط عمومی آمریکا و اسرائیل است که همه روسای جمهور آمریکا و اسرائیل خود را موظف می‌دانند در همه اجلاس‌های سالانه آن شرکت و سخنرانی کنند و حمایت خود را از صهیونیسم اعلام کنند.

وی گفت: این شورا و شورای روابط خارجه بیشترین تاثیرگذاری را در تصمیم‌گیری آمریکا دارند.

جانشین دبیرکل جمعیت حمایت از مصدومان شیمایی کشور هم در ادامه این دوره آموزشی گفت: جانبازان از جایگاه بالایی برخوردارند اما همسران این قشر از جایگاه‌ ویژه‌تری برخوردارند.

«مهران طهماسبی» افزود: همسران جانبازان، هم ستاره و هم خورشید هستند و اجر این قشر تنها نزد پروردگار است.

وی بیان کرد: درمانی قطعی برای جانبازان نیست اما پزشکان همه تلاش‌ها را به کار گرفته‌اند تا آسیب‌ها را برای این قشر کاهش دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی نیز در این دوره آموزشی گفت: جانبازان شهدای زنده هستند و خانواده‌های این عزیزان اسوه صبر و استقامت هستند.

« علیرضا شهرجردی» افزود: امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون خون شهدا و فداکاری جانبازان و ایثارگران است.

وی بیان کرد: دوره آموزشی سلامت جانبازان شیمیایی این استان به مدت سه روز با حضور ۲۰۰ نفر از جانبازان و همسران آنها با برنامه برگزار می‌شود که هر روز سه برنامه پیش‌بینی شده است.

هشتمین دوره آموزشی سلامت جانبازان شیمیایی استان مرکزی تا روز جمعه در سالن زیتون جمعیت هلال‌احمر ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه