English

تامین زمین، نیاز اصلی اجرای ۱۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در اراک

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: اجرای ۱۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی شهرستان اراک، براساس اسامی ثبت‌نام‌شدگان، نیازمند تامین زمین است.

تامین زمین، نیاز اصلی اجرای ۱۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در اراک
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «قاسم اسماعیل‌نژاد» روز یکشنبه در گفت‌وگویی افزود: تفاهم‌نامه‌ای با بخش خصوصی در اراک به وسعت ۴۰۰ هکتار برای تامین زمین برای این تعداد واحد مسکونی در دستورکار است.

وی بیان کرد: همچنین برای تامین ۱۰ هزار زمین برای متقاضیان طرح اقدام ملی می‌توان از طریق خرید زمین، خودمالکی، بافت فرسوده، توان بخش خصوصی و اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی استفاده کرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی ادامه داد: برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن باید ۴۴ هزار واحد زمین در این استان تامین شود که در برخی شهرها، بین تعداد تقاضا با زمین تناسب وجود ندارد.

اسماعیل‌نژاد افزود: زمین موردنیاز برای اجرای طرح اقدام ملی در دلیجان تامین است و در ساوه نیز۱۲۰ هکتار تامین شده و در اراک هم باید برای ۱۰ هزار واحد، زمین تامین شود.

۱۴۱ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۴۰ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط شناسایی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه