English

با مشارکت سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله و شرکت آب منطقه ای استان مرکزی

در قالب اردوی راویان پیشرفت، اصحاب رسانه از پروژه های آبرسانی درشهرستان تفرش بازدید کرد

درقالب اردوی راویان پیشرفت، اصحاب رسانه استان مرکزی با مشارکت سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله و آب منطقه‌ای استان مرکزی از پروژه های آبرسانی درشهرستان تفرش بازدید کرد.

در قالب اردوی راویان پیشرفت، اصحاب رسانه از پروژه های آبرسانی درشهرستان تفرش بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مدیر طرح آبرسانی شهرستان تفرش درحاشیه این بازدید درجمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح آبرسانی به شهرستان تفرش و ۴۰ روستای در مسیر خط انتقال با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر با ۶۶ درصد پیشرفت در دست اقدام است.

علی مصلح آبادی افزود: تکمیل این طرح با هدف تامین آب برای ۳۲ هزار نفر جمعیت شهرستان تفرش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی ادامه داد: این طرح انتقال آب، از ابر طرح‌های آبرسانی در سطح ملی به علت شرایط توپوگرافی مسیر، از نظر پیچیدگی با توجه به مسیر کوهستانی و سخت گذر بودن و شرایط کار در منطقه کوهستان و بعد مسافت به سختی درحال انجام است.

مصلح آبادی بیان داشت: در اجرای این طرح، انتقال ۱۰۰ لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی مطمئن و پایدار به شهرستان تفرش و انتقال۵۰ لیتر بر ثانیه به روستاهای در طول مسیر پیش بینی شده است.

مدیر طرح آبرسانی شهرستان تفرش گفت: طرح انتقال آب از چشمه هفتیان یکی از مطمئن ترین و منابع آبی موجود در شهرستان است که به خوبی از سوی کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای مطالعه، مشاوره و طراحی شده است.

مصلح آبادی افزود: ایستگاه‌های پمپاژ جفتان، نقوسان، طریزآباد و قزلجه از جمله ایستگاه‌های واقع شده در مسیر پروژه آبرسانی به شهر تفرش از چشمه هفتیان است.

وی ادامه داد: ۶۳ کیلومتر خط اصلی پروژه که از جنس لوله‌های فلزی به قطر ۴۰۰ تا ۸۰۰ میلیمتر است در سالهای گذشته تکمیل شده است.

مدیر طرح آبرسانی شهرستان تفرش گفت: جمعا هشت ایستگاه پمپاژ در مسیر اصلی فعال است که چهار ایستگاه خط اصلی و چهار ایستگاه خط فرعی در مسیر آب رسانی فعال است.

مصلح آبادی افزود: ۲۸ باب مخزن ذخیره به ظرفیت کل ۱۵ میلیون و ۹۱۰ متر مکعب تشکیل شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان مرکزی درحاشیه این بازدید بیان داشت: اردوی «راویان پیشرفت» برگرفته از اردوهای راهیان پیشرفت است و جهاد تبیین سال‌هاست که مورد مطالبه مقام معظم رهبری است و بازدید از دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از مواردی است که می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

جواد اکرمی افزود: خبرنگاران به عنوان روایتگران و انعکاس دهنده دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به قشر مخاطب در خط مقدم جهاد تبیین قراردارند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه دشمن در جنگ ترکیبی، شناختی و رسانه‌ای به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی و القا کاذب ناکارآمدی مسئولین نظام، در بین آحاد جامعه است، اصحاب رسانه می‌توانند با بیان دستاوردها و ظرفیت‌های داخلی نسبت به امیدآفرینی در جامعه نقش‌آفرین باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه